BMW 535i xDrive 2014 vs. Audi A6 3.0T 2014, Mercedes-Benz E350 2014 si Cadillac CTS 3.6 2014

Redactorii Car and Driver au testat si comparat BMW 535i xDrive 2014 cu Cadillac CTS 3.6 2014, Audi A6 3.0T 2014 si Mercedes-Benz E350 2014.

BMW 535i xDrive 2014 este propulsat de motorul de 3.0 litri cu sase cilindri turbo, care dezvolta 306 CP si 450 Nm cuplu maxim. La test a fost utilizata versiunea cu transmisie automata ZF cu opt rapoarte.

Mercedes-Benz E350 este propulsat de un motor V6 de 3.5 litri, care dezvolta 306 CP si 370 Nm cuplu maxim. Puterea este transmisa rotilor prin intermediul unei transmisii automate cu sapte rapoarte.

mercedes-benz-e350-2014-bmw-535i-xdrive-2014-audi-a6-30t-and-2014-cadillac-cts-36-sedan-photo-556819-s-1280x782-750x500

Si Cadillac CTS foloseste tot un motor V6, de 3.6 litri aspirat natural, care dezvolta 326 CP si 372 Nm cuplu maxim, cuplat la o transmisie automata cu opt rapoarte. Modelul Cadillac trimite puterea doar rotilor spate. Audi A6 3.05 T este propulsat de un motor de 3.0 TSI, care dezvolta 310 CP si 440 Nm cuplu maxim.

Ce model castiga pana la urma? Dupa o comparatie atenta la toate categoriile, Audi A6 iese pe primul loc, urmat de Cadillac CTS, Mercedes-Benz si BMW 535i.

Iata mai jos un fragment din analiza lor:

Singura masina din comparativ care ne face sa fim confuzi, 535i xDrive, pare sa-si fi pierdut contactul cu ceea ce ne incanta alta data la aceasta masina. Cu totii ne-am gandit ca a mai ramas foarte putin din E39 [1997–2003] in noul Seria 5. Acum iti da senzatia de mare salupa.

Intr-adevar, caietul nostru de notite era plin cu diverse moduri de a descrie Seria 5 ca masiv si greoi. E clar ca la scurt timp dupa ce i-a inspirat pe cei de la Cadillac sa produca modele sedan agile, BMW a lasat liber acel teritoriu. Avand 1900 kg cu tot cu tractiune integrala, modelul BMW este mai mare decat celelalte trei masini doar ca ampatament, capacitate portbagaj si spatiu pentru pasagerul fata. Comportamentul sau este cel care lasa impresia ca e greoi. Volanul masiv si cu diametru mare controleaza un sistem al directiei care iti da senzatia ca e distant si incet la minte. Modelul 535i nu vireaza instant, ci in doua etape. Virajul este insotit de un transfer semnificativ de greutate si inclinare care te face sa te indoiesti de abilitatile masinii. Apoi se stabilizeaza si ofera al doilea cel mai bun scor de grip din test (0.86 g). Dar experienta in sine nu e chiar distractiva si nici nu iti confera incredere.

Asa ca modelul BMW a devenit ceva asemanator unei salupe. Asta e ok daca iti place acest tip de masini, nu? Ei bine, ar trebui sa fie daca ar livra macar aceeasi calitate la rulare pentru a tine piept celeilalte salupe din test, Mercedes. Dar nu face asta. Ni se pare ca nu e prea mare diferenta intre a conduce cinciarul si un Seria 7 pe acelasi tip de drumuri.

Cititi aici analiza completa

Fiti la curent cu cele mai noi stiri din lumea BMW si de pe telefonul mobil accessand m.bmwblog.ro

BMW Motorrad

Comentarii

©2022 BMW BLOG ROMANIA.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

BMW BLOG ROMANIA aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account