BMW M5 E39 – Cadou de Ziua Mamei

Perioada de glorie a tuning-ului a murit imediat ce Furios şi Iute a devenit un film despre dragoste iar lumea a început să meargă pe bicicletă la teatru.

Maşina asta este un cadou de Ziua Mamei. Cel puţin aşa spune cel care a cumpărat-o, adică soţul. Soţul ăsta cam avea drăgănele la maşini, cum se zice, îi plăceau lui aşa…maşinile. Şi într-o zi obişnuită în care visa la maşini s-a întâlnit cu un BMW M5 albastru Le Mans în curtea unui dealer. Şi pentru că şi-o dorea foarte mult pentru el, i-a cumpărat-o nevesti-sii. „Uite iubito, de Ziua Mamei am zis să-ţi fac un cadou frumos şi să-ţi cumpăr acest super sedan nemţesc din Germania cu un motor S62B50 de 4.841 cmc cu opt cilindri în V şi 32 de supape care dezvoltă 400 CP la 6.600 rpm şi 500 Nm la 3.800 rpm. Nu ştiu prea multe despre ea, dar am auzit că-s maşini bune şi uite cât spaţiu ai pentru copii sau pentru bagaje”.

BMW M5 E39 tuning (9)

 

 

Neveastă-sa a primit bucuroasă şi probabil că i-a oferit partida de sex săptămânală puţin mai devreme. Doar că ea nu ştia că M5-ul nu era un cadou frumos de Ziua Mamei, ci un fel de 40 de pahare pentru al ei bărbat. Dupa ce şi-a dat seama că M5-ul nu-i o maşină de gospodine, consoarta sa a renunţat la M5, preferând să conducă un BMW E39 528i în schimb. Cine s-ar fi aşteptat la asta? Dezamăgit că nu a reuşit să-şi satisfacă soţia şi să-i ofere un cadou pe placul ei, soţul nostru, pe nume Mert Contapay, tehnician BMW cu certificat, a hotărât să-şi asculte soţia şi să accepte el M5-ul ca maşină de zi de cu zi. Planul lui mergea perfect, tot ce mai rămânea de făcut era s-o convingă să-l lase s-o modifice şi să meargă cu ea pe la saloane de tuning unde va câştiga cupe şi se va poza cu puştoaice aproape goale.

BMW M5 E39 tuning (3)

Oricât de greu ar părea de realizat, Mert a reuşit şi acest lucru. A început cu „iubito ce frumos ar fi dacă ai noştri copii ar avea nişte monitoare instalate în tetiere pentru a se uita la desene animate”. Şi pentru că erau anii 2000 şi Pimp My Ride-ul era în floare, Mert a reuşit să-şi convingă nevasta să-i accepte viciul de a-şi modifica maşina treptat, fără să-şi dea seama nici de cheltuială, nici de intenţiile lui. Plus că era şi o joacă pentru copii, destul de implicaţi şi ei în modificarea maşinii. Un fel de şantaj emoţional…

BMW M5 E39 tuning (6)
A început cu o folie şi cu nişte jante de 20 de inch iForge Swift. Apoi, treptat, a instalat şi un sistem audio mai performant (la naiba cu spaţiul din portbagaj), o evacuare de la Supersprint, o volantă mai uşoară, ambreiaj de la Spec, frâne Brembo, un filtru de aer de la Dinan…chestii care aveau să dea o direcţie mai clară proiectului său, fără să dea încă semnale de alarmă. Apoi a fost cu maşina la Bimmerfest unde a văzut câteva BMW-uri modificate care i-au injectat şi mai adânc veninul tuning-ului. Periculoase fest-urile astea.

BMW M5 E39 tuning (2)

Fiind inginer de meserie şi posesor de BMW M5, pasiunea a început să se combine cu munca şi cu stresul nevestii bănuitoare, dar a dat imediat rezultate fără mari bătăi de cap. Scopul era să-şi pregătească maşina pentru următorul show şi s-a pus pe treabă ca un bărbat adevărat pasionat de tuning, care face chestii bărbăteşti – cea mai bună scuză atunci când uiţi să-ţi iei copiii de la şcoală pentru că ai lucrat la maşină. A instalat o capotă din fibră de carbon de la Vorsteiner, portbagaj CA Automotive CSL, body kit Hamann, accesorii de interior tot de la Hamann, nişte „gheaţă” în portbagaj, faruri Hella, praguri, spoilere şi alte numeroase accesorii pănă ce a ajuns o maşină care putea participa la un show de tuning şi să atragă o oarecare atenţie. A debutat la Hot Import Nights în 2008 unde a câştigat locul 3 în categoria „VIP sedan” şi a făcut o grămadă de poze cu puştoaice aproape goale pe care nevastă-sa nu le-a văzut pentru că nu exista Facebook.

BMW M5 E39 tuning (7)
Curând maşina lui a început să atragă şi atenţia unor sponsori care au început să-i promită piese, promovare, networking, visul oricărui posesor de maşină de show în care a băgat nişte bani irecuperabili…Deja incepea să câştige şi bani din asta, iar faima, femeile şi drogurile nu aveau cum să fie foarte departe. Treaba mergea ca un bolovan prăvălindu-se.

BMW M5 E39 tuning (10)
S-a întors la tabla cu schiţe şi s-a apucat s-o transforme intr-un „show car” care să câştige şi primul loc pe podium. A vopsit-o într-o culoare cameleon (Saphir Pearl), a schimbat jantele cu unele DPE de 20 inch finisate în negru, i-a pus nişte praguri din fibră de carbon de la RD Sport, iar la urmă i-a modificat bodz kit-ul într-un wide body, ceva mai rar pentru un BMW E39.

BMW M5 E39 tuning (14)

Premiile au început să curgă, la fel şi articolele prin presa de specialitate, sponsorii au început să-i ofere mai mulţi bani şi mai puţine bartere, iar fetele se întrebau dacă e însurat. Doar că între timp BMW E39 nu mai este o maşină la fel de populară, culoarea cameleon nu se mai poartă, bate vântul pe la saloanele de tuning, iar femeile au plecat toate cu oamenii care aleg să-şi investească banii în vacanţe exotice şi în silicoane,  nu în maşini tunate. Unde mai pui că s-a inventat şi Facebook-ul şi a aflat şi nevastă-sa.

Sursa – m5board.com

 

 

BMW Motorrad

Comentarii

©2021 BMW BLOG ROMANIA.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

BMW BLOG ROMANIA aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account