Racing Dynamics ofera un pachet extins de tuning pentru BMW Seria 5 2011

Desi noul model BMW Seria 5 nu este inca disponibil pentru vanzare la dealerii BMW, o serie de firme de tuning au inceput deja sa isi concentreze eforturile asupra imbunatatirii viitoarei generatii Seria 5, programata sa fie lansata in primavara viitoare. Racing Dynamics, atelierul respectabil de tuning din Aachen si-a anuntat pachetul pentru Seria 5 F10, ce include atat imbunatatiri de natura tehnica, cat si de design.

Prima lor prioritate va fi sa adauge un plus de putere modelului deja puternic al lui 550i. Propulsat de motorul V8 twin-turbo, 550i livreaza in mod normal 407 CP, dar planurile celor de la Racing Dynamics vizeaza cresterea puterii pentru modelul lor 550i R50S pana la un nivel incredibil de 620 CP. Pe langa cresterea substantiala a puterii, sunt oferite un nou diferential blocabil spate, suspensii sport si un sistem de franare de inalta performanta.

Nici modelul BMW 535i nu va fi uitat, astfel ca modelul tunat R35 echipat cu noul motor N55 twin-scroller cu o singura turbina va primi un plus de putere pentru a livra 410 CP fata de cei 306 CP ai modelului original. Cuplul maxim a fost crescut pana la o valoare remarcabila, de 530 Nm, iar acceleratia 0-100 km/h se realizeaza acum in 5,3 secunde, cu 0,7 secunde mai rapid decat la modelul normal.

BMW Seria 5 F10

Pentru a regla acustica in conformitate cu puterea marita a modelelor R50S si R35, este disponibil un sistem special de evacuare instalat de Racing Dynamics, optimizat cu ajutorul unei serii de teste costisitoare. Rezultatul? Un sunet mult mai sportiv, dar fara sa fie deranjant.

Diferentialul blocabil mentionat anterior ofera tractiune sporita, avand un efect de blocare variabil, de la 0 la 80%.

Sistemul de suspensii mult modificat include doua lonjeroane pentru axa fata si o pereche de amortizoare pneumatice pentru spate. In timpul procesului de dezvoltare a fost acordata o mare atentie obtinerii stabilitatii in conditii de confort si dinamica performanta la rulare. Sistemul complet asigura o garda la sol cu 35 mm mai joasa.

Pe langa dinamica la rulare, un mare accent a fost pus pe imbunatatirea performantei la franare – ceea ce e de inteles tinand cont de viteza maxima de 340 km/h pe care o poate atinge R50S. Sistemul de franare este proiectat astfel incat sa intarzie pierderea puterii de franare datorita supraincalzirii discului/placutelor, precum si fiabilitate sporita chiar si cand discurile de frana sunt super incinse iar temperaturile ajung la 800 grade Celsius.

Un alt element important al modelelor Racing Dynamics il constituie jantele forjate de 21 inci, din aliaj ultra usor.

Nici designul interior nu a fost trecut cu vederea, astfel ca firma de tuning din Aachen adauga o varietate de elemente din fibra de carbon in culori diverse, pe langa lemnul de calitate inalta.

Ca sa ne ofere o mostra din ce ne pregatesc, Racing Dynamics ne incita atentia cu fotografia de mai sus, dar speram sa vedem mai multe in saptamanile urmatoare.

[Sursa: BimmerToday]
BMW Motorrad

Comentarii

©2023 BMW BLOG ROMANIA.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

BMW BLOG ROMANIA aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account