Top 5 profiluri de BMW

Designul unei maşini începe cu profilul. Atunci se stabilesc proporţiile şi se trag primele linii înainte de a fi modelate în tablă, aluminiu sau fibră de carbon. Mai jos aveţi un top cu unele dintre cele mai frumoase profiluri de BMW. Părerea noastră.

 

Locul 5 – BMW 503 Coupe

BMW-503_Coupe_1956_1024x768_wallpaper_09 copy

BMW 503 Coupe a fost introdus la Salonul Auto de la Frankfurt în 1955 şi a fost un 2+2 produs până în anul 1969. Doar 413 exemplare de BMW 503 au fost construite dintre care 139 au fost cabriolete. Designul îi aparţine lui Albrech von Goertz, iar liniile sale au stat baza următoarelor coupe-uri BMW, printre care şi BMW E9 CS sau BMW Seria 6 E24. Sub capotă avea un motor V8 de 3.168 de cmc împrumutat de la limuzina 502 care dezvolta 140 CP şi atingea o viteză maximă de 185 km/h.

Locul – 4 BMW Z3

BMW-M_Roadster_1999_1024x768_wallpaper_0c copy

Formele BMW-ului Z3 s-au născut printr-un fusion între designul BMW-urilor clasice şi cele ale perioadei sale. Este cel mai de succes roadster construit vreodată de BMW, cu 300.000 de modele produse, dintre care jumătate s-au vândut înainte de lansarea oficială. A fost vedeta filmului Golden Eye cu Pierce Brosnan, film care i-a crescut reputaţia şi a condimentat vânzările în acelasi timp. Avea tehnologia unui BMW E36 şi un design britanic care aducea aminte de BMW 507, elemente îmbinate perfect într-o caroserie imaginată de designerul japonez Joji Nagashima.

Locul 3 BMW M4

BMW-M4_Coupe_2015_1024x768_wallpaper_2b copy

Este cu siguranţă unul dintre cele mai frumoase M-uri de până acum şi nu pentru că a avut norocul de a avea la bază o maşină specială ori frumoasă. Pur şi simplu designerii au luat-o razna cu acest BMW M4 atunci când s-au decis să-i umfle muşchii. Şi celelalte M3-uri era puţin mai agresive faţă de versiunile de bază, dar aici parcă vorbim despre altă maşină. Designerul Karim Habib ne spune că performanţele unui BMW M4 trebuie să fie la vedere. Şi parcă are dreptate – se citesc pe el cei 431 CP.

Locul 2 – BMW E24

BMW-M_635_CSi_1986_1024x768_wallpaper_02 copy

Visul umed al anilor 80 pentru mulţi dintre noi, acest BMW Seria 6 nu doar că a adâncit poziţia celor de la BMW în liga premium, dar a dat naştere unei întregi subculturi în jurul său. Toată lumea le caută acum fie pentru proiecte de restaurare fie pentru unele de recondiţionare mai modernă. Produs între 1976 şi 1988, a fost rodul încăpăţânării lui Bob Lutz şi al experienţei caroserierilor de la Karmann. Europenii, americanii, dar şi japonezii l-au îndrăgit în mod egal, a făcut o figură bună şi în motorsport şi a dat naştere primului M6. E Ok?
Locul 1 – BMW Seria 8

bmw e31
Chiar dacă a fost unul dintre cele mai mari eşecuri ale companiei, BMW Seria 8 rămâne un model reprezentant al mărcii. A fost ambiţia celor de la BMW de a arăta că pot sta umăr la umăr cu Mercedes când vine vorba de GT-uri luxoase ori de tehnologie inovativă. Ambiţia asta i-a costat cam 1,5 milioane de mărci germane investite în dezvoltarea acestei maşini, bani pe care nu i-au mai recuperat. A fost prima maşină care oferea un motor V12 cuplat la o cutie manuală cu şase viteze, dar greutatea prea mare, pretul prea piperat şi perioada nefericită în care a trebuit să se nască l-au adus repede cu picioarele pe pământ. Dacă planetele s-ar fi aliniat altfel şi BMW Seria 8 ar fi ajuns să poarte un logo M şi să se bată de la egal al egal cu Ferrari… poate că altfel l-am fi privit acum. Totuşi sunt zvonuri care spun că BMW Seria 8 va renaşte sub forma unui coupe de lux care se va poziţiona deasupra unui BMW Seria 6 cu scopul de a concura Mercedes Clasa S Coupe . Aşteptăm ca zvonurile să se transforme în ştiri cât mai oficiale.

 

 

BMW Motorrad

Comentarii

©2021 BMW BLOG ROMANIA.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

BMW BLOG ROMANIA aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account