Autobild conduce BMW X1 xDrive30i
Unul dintre ultimele concepte BMW care au dat nastere la controverse printre fanii BMW este conceptual X1. BMW X1 sub forma de prototip a fost dezvaluit la salonul auto de la Paris din octombrie. A fost un prototip despre care multi cred ca nu va fi la fel de folositor si plin de succes pe cat crede BMW ca va fi. Dar asta e o discutie pe care o vom avea alta data.
Deoarece versiunea de productie a BMW X1 nu a fost inca prezentata, nu au fost teste pe care jurnalistii sa le poata efectua pe masina. Cei de la Autobild au avut un privilegiu acordat de BMW, pentru a li se alatura la Arctic Driving Center din Rovaniemi, Finlanda.
Cum articolul a fost in limba germana a trebuit sa apelez la google translate si la prietenul EnI de la GCZ, sa ne ajute putin ca sa descoperim cele mai importante lucruri descoperite in urma testului.
BMW X1 xDrive30i
- X1 va fi disponibil de la finalul lui 2009 si doar in Europa, cel putin pentru inceput.
- Masina este mai plata, nu are infatisarea clasica a unui SUV, seamana si arata mai mult ca un seria 3 touring (e construit pe aceeasi platforma la urma urmei)
- Masina este foarte agila si se conduce ca un seria 3 touring xDrive
- Interiorul nu e inghesuit deloc, desi plafonul este mai jos comparativ cu cel de la X3
- Bordul are trasaturile de baza mostenite de la seria 1, ca si volanul de asemenea, dar ecranul mare de la navi este preluat de la Seria 3
- Motorul este cel de 3 litri, 6 in linie de 272 CP, si cutia este automata in 6 trepte
- Raportul de distributie a tractiunii xDrive este cel clasic de 40:60
- Pozitia de conducere este ceva mai inalta decat in seria 3 touring xDrive, dar mult mai joasa decat in X3
- Manevrabilitatea masinii si caracteristicile generale sunt mai apropiate de cele din seria 1 si de la treiar decat cele de la X3
- Vor fi 4 modele disponibile, xDrive20i, xDrive20d, xDrive30i si o versiune hibrida
Caracteristicile de mai sus sunt foarte interesante. Se pare ca BMW X1 va avea un loc al sau in gama de modele BMW. Stim ca viitoarea generatie a X3 va creste in dimensiuni si ca va urca in clasa ei, lasand un loc liber pentru sportivul si mult mai agilul X1.