CEO-ul BMW M declară că hibridizarea este logică pentru V8-urile lui M5 și X5 M

Markus Flasch, directorul executiv al BMW M GmbH, a confirmat într-un interviu acordat pentru BMW Group Australia că propulsiile hibride vor fi adoptate de modelele de performanță înaltă ale mărcii bavareze.

„Hibridizarea are mai multă logică pentru motoarele de cilindree mare și pentru mașinile în care sunt folosite acestea, precum M5 sau modelele X de talie mare. Apoi motorul cu șase cilindri în linie este iconic, este esența noastră. Și va fi probabil ultimul motor cu ardere internă oferit pentru o mașină BMW M.” – spune Markus Flasch.

Practic, decizia hibridizării se va face treptat, pe măsură ce normele pentru emisii CO2 și noxe vor deveni prea stingente pentru motoarele mari, precum V8 de 4,4 litri al modelelor M5, M8, X5 și X6 M. Markus Flasch subliniază că gama de motorizări BMW M va fi definită de diversitate: „Ca și în trecut, oferim cea mai bună tehnologie de propulsie pentru fiecare tip de automobil. Nu avem tracțiune integrală în toate mașinile noastre, nu avem V8-uri în toate mașinile noastre și avem modele M Performance cu motoare diesel. Deci astăzi există o varietate. Și o vom vedea și în viitor. Pe termen lung, pot vedea pentru noi modele hibrid de performanță înaltă.”

În clipul de mai jos puteți urmări interviul integral în care Markus Flasch explică pentru BMW Group Australia strategia de electrificare pentru modelele BMW M GmbH:

Nu este pentru prima oară când Markus Flasch confirmă că BMW M GmbH lucrează la propulsii hibride și plug-in hybrid. În toamna lui 2019 declara următoarele pentru site-ul driven.co.nz: “Nu trebuie să fii primul, trebuie să fii cel mai bun. Vă pot asigura că lucrăm la electrificare. Am condus vehicule cu benzină și electricitate făcute de echipa M. Am condus modele plug-in hybrid făcute de echipa M. Suntem acolo. Dar nu pot divulga date. Nu pot divulga o dată de start a producției. Dar lucrăm la asta. Este pe raft.”

Există de ceva vreme destul zvonuri raportate de publicații cu reputație precum Car Magazine, care spune că viitorul BMW M5 va fi propus atât cu o propulsie pur electrică de 1.000 CP, cât și cu o propulsie hibridă de circa 750 CP. Varianta hibridă ar beneficia de un tandem format din motorul V8 și un motor electric. Având în vedere că actualul V8 bavarez dezvoltă chiar și 635 CP în cazul lui BMW M5 CS, este ușor de presupus că un motor electric destul de compact ar putea ridica puterea totală a sistemului până la 750 CP.

În plus, în ultimul an au început să fie surprinse multiple prototipuri ale modelului BMW X8, care purtau abțibilduri pe care scria „Hybrid Test Vehicle” (Vehicul de Test Hibrid). Acest SUV/crossover de talie mare se zvonește a fi un proiect creat cu implicarea specială a diviziei BMW M GmbH, după cum menționează site-ul BMWBlog.com. Iar una dintre motorizările anticipate pentru acesta este cea hibridă cu 750 CP, care a fost zvonită și pentru viitorul BMW M5, după cum raportează Car Magazine.

BMW Group a confirmat deja în multiple ocazii că viitoarea generație a modelelor Seria 5 și Seria 7 vor avea și versiuni pur electrice. Deci este plauzibil că platformele lor ar fi pregătite să încorporeze și propulsii hibride sau plug-in hybrid de performanță.

BMW Motorrad

Comentarii

©2024 BMW BLOG ROMANIA.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

BMW BLOG ROMANIA aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account