Preț BMW Seria 7 în România: de la 107.457 euro, pentru diesel mild-hybrid cu 300 CP
Noul BMW Seria 7 este acum disponibil cu 4 motorizări în România, toate beneficiind de o formă de electrificare, precum și de tracțiune integrală.
Preț BMW 740d xDrive
Modelul de bază din gama noului BMW Seria 7 dispune de un nou motor diesel de 3 litri, cu 6 cilindri. Acesta are tehnologie BMW TwinPower Turbo, precum și un sistem mild-hybrid de 48V. Propulsorul cu motoriză dezvoltă 286 CP și 650 Nm. Iar motorul electric cu funcție de starter generator este integrat în transmisia automată Steptronic cu 8 trepte și livrează 18 CP și 200 Nm. Per ansamblu, sistemul de propulsie generează 299 CP și 650 Nm, ceea ce permite sprintarea de la 0 la 100 km/h în 6,3 secunde. De asemenea, mulțumită sistemului mild-hybrid, BMW 740d xDrive este creditat cu un consum de 5,9-6,9 l/100 km.
BMW 740d xDrive este disponibil în România de la 107.457 de euro cu TVA inclus. Și puteți descoperi lista sa de echipări standard și opționale în cadrul configuratorului virtual din site-ul oficial bmw.ro.
Preț BMW 750e xDrive
De la 117.096 de euro cu TVA inclus este propus în România modelul BMW 750e xDrive. Acesta este una dintre cele două alternative plug-in hybrid oferite pentru noul BMW Seria 7. Are motor de trei litri, cu 6 cilindri în linie, alimentat cu benzină. Propulsorul dispune integrează tehnologia BMW TwinPower Turbo și dezvoltă 310 CP și 450 Nm. De asemenea, lucrează în tandem cu un motor electric care generează 200 CP și 280 Nm. Drept urmare, sistemul de propulsie al modelului BMW 750e xDrive are 489 CP și 700 Nm. Sunt resurse care îi permit să accelereze de la 0 la 100 km/h în 4,8 secunde.
Bateria litiu-ion cu o capacitate utilizabilă de 18,7 kWh promite că BMW 750e xDrive are autonomie de rulare în mod pur electric de 83-87 km (WLTP). Iar sistemul de încărcare al bateriei are o putere de 7,4 kW. La o sursă care livrează această putere, un ciclu complet de încărcare a bateriei durează mai puțin de 3 ore.
Preț BMW M760e xDrive
Și modelul BMW M760e xDrive integrează motorul electric cu 200 CP și 450 Nm. Și are bateria de 18,7 kWh, care îi oferă autonomie electrică de 78-83 km (WLTP). Însă performanțele sale sunt superioare, datorită faptului că propulsorul său de 3 litri cu 6 cilindri în linie și alimentat cu benzină dezvoltă 380 CP și 520 Nm. Astfel, sistemul de propulsie plug-in hybrid produce 571 CP și 800 Nm și face posibilă accelerarea de la 0 la 100 km/h în doar 4,3 secunde. Ca și în cazul lui BMW 750e xDrive, viteza maximă în modul de rulare pur electric este de 140 km. Dar când intră în acțiune și motorul termic, plafonarea electronică intervine la 250 km/h.
BMW M760e xDrive costă în România de la 140.420 de euro cu TVA inclus.
BMW i7 xDrive60
Pentru prima oară în istoria modelului BMW Seria 7 este oferită și o variantă de propulsie 100% electrică. Modelul BMW i7 xDrive60 este disponibil în România de la 132.447 de euro cu TVA inclus. Are câte un motor electric la fiecare punte și generează per total 544 CP și 745 Nm. Tracțiunea integrală fructifică aceste resurse și le transformă într-un sprint 0-100 km/h de 4,7 secunde.
BMW i7 xDrive60 are o baterie litiu ion cu o capacitate netă generoasă, de 101,7 kWh. Și este creditat cu autonomie de 591-625 km (WLTP). Puterea sa de încărcare de la stații DC (curent continuu) este de 195 kW. Când primește acest nivel de energie, bateria are nevoie de 34 de minute pentru a se încărca de la 10 la 80% din capacitatea sa.
BMW i7 xDrive60 nu va fi singura variantă electrică a noului sedan Seria 7. BMW a anunțat deja că în ultima parte a lui 2023 va lansa modelul i7 M70 xDrive, care va dezvolta peste 600 CP și un cuplu ce va depăși 1.000 Nm. Acesta va avea tot două motoare electrice și va demara de la 0 la 100 km/h în mai puțin de 4 secunde. Așadar, cea mai performantă versiune a noii generații Seria 7 va fi modelul electric BMW i7 M70 xDrive.
În clipurile video mai jos puteți vedea impresiile noastre de la prima întâlnire cu BMW i7, precum și testul nostru cu BMW iX M60.