BMW şi AC Milan împreună pentru a reproiecta viitorul
BMW şi AC Milan anunţă un nou parteneriat pe termen lung care face ca reprezentanţa italiană a producătorului auto german premium să devină noul partener auto şi partener premium al rossonerilor.
Cele două mărci globale, excelenţe în domeniile lor respective, vor lucra împreună pentru a planifica un viitor în numele pasiunii, al inovaţiei, al dezvoltării durabile şi al stilului, cu o atenţie deosebită pentru noile generaţii. O viziune împărtăşită atât de BMW, cât şi de Milano, care va combina capacitatea de a crea legături emoţionale cu suporterii şi clienţii lor, prin combinaţia perfectă a universului de valori ale clubului, pe teren şi în afara terenului, împreună cu stilul rossonerilor, cu caracterul distinctiv şi modelul holistic al BMW: două mărci cu o abordare de pionierat orientată spre viitor, care de-a lungul anilor au reuşit să împărtăşească idei şi soluţii inovatoare pentru mâine, în domeniile lor.
Acesta este un parteneriat important pentru BMW şi va însemna o colaborare strânsă între reprezentanţa italiană a constructorului din München şi AC Milan pentru a crea o serie de evenimente şi iniţiative comune exclusive, cu obiectivul de a conecta şi entuziasma pasionaţii de sport şi motorsport, în toată lumea.
Massimiliano Di Silvestre, preşedinte şi director executiv al BMW Italia SpA, a declarat: „În parteneriatul nostru nu vor exista doar sinergii de comunicare şi vizibilitate sau interacţiuni cu canalele de socializare şi evenimente fizice şi digitale. Ambiţia noastră este să depăşim conţinutul tehnic al unui parteneriat tradiţional, care reuneşte unele valori aspiraţionale ale mărcilor noastre, pentru a fi mai autentici. Aceste elemente comune au apărut aproape în mod natural în timpul întâlnirilor noastre pregătitoare. Cuvintele-cheie vor fi cultură, stil, inovaţie. Dar şi responsabilitate socială corporate şi dezvoltare durabilă”.
Preşedintele AC Milan, Paolo Scaroni, a declarat: „Suntem foarte mândri că primim în familia noastră de parteneri premium un brand recunoscut la nivel internaţional şi excelenţă în sectorul auto, precum BMW. BMW, la fel ca Milan, este sinonim cu excelenţă, stil şi inovaţie. Prin urmare, suntem încântaţi să întreprindem împreună această călătorie către un nou progres, către un viitor durabil, în beneficiul tuturor”.
Casper Stylsvig, director financiar executiv al AC Milan, a adăugat: „AC Milan şi BMW sunt două simboluri globale cu o moştenire legendară, o viziune comună şi un viitor care trebuie proiectat împreună. Din punct de vedere strategic, acest parteneriat reprezintă un moment important în procesul de creştere al clubului care va permite, valorificând puterea mărcilor, să implice şi să entuziasmeze milioane de fani ai sportului din întreaga lume”.
În calitate de partener premium, BMW va fi o parte integrantă a activităţii clubului prin vizibilitatea maximă garantată de platformele digitale şi fizice ale rossonerilor şi de dezvoltarea conţinutului de marcă captivant.
Datorită noului parteneriat, Milano va avea acces la viziunea tehnologică BMW şi la soluţiile sale inovatoare de mobilitate, care vor fi puse şi la dispoziţia conducerii superioare, a jucătorilor şi a personalului de la prima echipă masculină.