Service BMW Filaret – gazda-surpriză pentru concertul aniversar Urma, o poveste a pasiunii pentru marca bavareză
Vinerea trecută, BMW Service Filaret a fost gazda unui concert special al Urma. A fost vorba de un „secret gig”, cu acces doar pe bază de invitaţie, care a marcat 16 ani de la înfiinţarea formaţiei şi ziua de naştere a lui Mani Gutău, liderul Urma şi un mare pasionat al mărcii BMW şi al proiectului BMW Art Cars.
De altfel, Mani este protagonistul mai multor proiecte în jurul mărcii BMW. În urmă cu zece ani a fost primul care a organizat în România o expoziţie dedicată BMW Art Cars, prezentând colecţia proprie de machete originale dedicate proiectului. În acelaşi timp, sub numele „Art in Motion”, Mani şi BMW au asigurat transportul pentru un număr mare de muzicieni de excepţie care au concertat în România: Natalie Cole, Bobby Mc Ferrin, Duke Ellington Orchestra, Narcotango, Al Jawala, Faithless, Pink Martini, Gary Moore, Andy Fletcher / Depeche Mode, James Walsh / Starsailor, Manu Chao, Shakira, Roxette, Suede, Sting, Scorpions, Alice Cooper, Skunk Anansie, Flogging Moly, Roger Sanchez, Mika, Asian Dub Foundation, Lamb, Napt, Pendulum, House of Pain, Hadouken, Deftones, The Manhattan Transfer, Jane Birkin, Brian Ferry, Lady Gaga, Tricky, Daniel Miller, Daddy G / Massive Attack şi Ara Malikian. Mani nu a fost un simplu şofer: ca muzician, el s-a dovedit de fiecare dată partener de discuţie, un adevărat ghid al Bucureştiului şi ambasador al mărcii. Următorul pe listă, programat în a doua parte a lunii aprilie, este un faimos jazzman american. Proiectul „Art in Motion” este un omagiu pe care Mani îl dedică legăturii speciale pe care BMW a construit-o cu arta de-a lungul anilor.
BMW Service Filaret este un atelier de service cu o lungă tradiţie dedicată mărcii BMW. Proaspăt renovată, una din halele de mecanică şi electrică a fost gazda concertului-surpriză Urma. O expresie a pasiunii pentru marcă pe care echipa Filaret o arată este şi colecţia de modele BMW, printre care şi versiunile coupé/în două uşi ale BMW Seria 3 de la prima generaţie (BMW E21) până la ultima versiune BMW Seria 3 Coupé (E92). Aceste modele au fost aliniate într-o prezentare alături de noul BMW Seria 3. Noul model vine cu un pachet inegalabil de tehnologie, cu soluţii inteligente de control precum comandă prin gesturi sau voce, faruri laser, cel mai sofisticat sistem Head-Up Display de pe piaţă sau inovatorul „Reversing Assistant”, asistentul pentru marşarier. În acelaşi timp, noul BMW Seria 3 îşi păstrează spiritul dinamic emblematic. A fost proiectat să fie mai sportiv ca niciodată, cu o direcţie reproiectată pentru un răspuns direct şi clar, dar şi un sistem de suspensie care vine cu inovaţii precum amortizoarele cu răspuns variabil în funcţie de cursă oferite standard. Modelul îşi propune să-şi apere poziţia de cel mai sportiv sedan din segment, definitoriu pentru imaginea mărcii BMW.
BMW Z4 a fost alături de formaţia Urma şi acum zece ani. De această dată, sub forma unui Z4 M40i, BMW Z4 şi-a făcut debutul muzical. „Speed”, melodia care este deschisă pe albumul „Lost End Found” de sunete de motor, a fost prilejul pentru un recital live din partea celor şase cilindri ai noului BMW Z4.
În 1987, BMW Z1 readucea în prim-plan ideea de roadster ca expresie pură a plăcerii de a conduce. Era un proiect al BMW Technik, născut ca un prototip şi experiment de tehnologie, cu litera Z reprezentând ideea de viitor (Zukunft). Modelul a evoluat în dimensiuni şi acum a debutat în luna martie a acestui an sub forma celei de-a treia generaţii BMW Z4. Noul model vine cu un sistem sofisticat de soft top, acţionat electric, care poate fi deschis sau închis în zece secunde, la viteze de până la 50 km/h. Suspensia sofisticată (punte faţă cu dublu braţ transversal şi punte spate cu suspensie multibraţ), distribuţia perfectă de mase, ampatamentul şi ecartamentul crescute, motoarele pe benzină cu tehnologie TwinPower Turbo (care folosesc injecţia directă, VANOS şi Valvetronic, alături de un turbocompresor), toate sunt ingrediente pentru cel mai sportivă generaţie, cu performanţe remarcabile pe circuit, aşa cum este faimoasa buclă Nordschleife.
„De mult cochetam cu ideea de a organiza un concert Urma într-un spaţiu BMW. Asta pentru că eu îi consider adevăraţi artişti pe cei care lucrează pentru marcă – designeri, ingineri, mecanici. Sunt foarte bucuros că o parte din cei care au participat la eveniment au putut să descopere marca BMW prin intermediul nostru, aşa cum o percepem noi. A fost un experiment curajos, o premieră, ne bucurăm că a fost atât de bine primită”, a declarat Mani.
„BMW foloseşte tehnologia pentru a crea emoţie, plăcerea de a conduce. Faptul că avem artişti care sunt inspiraţi de marcă şi fac proiecte în care BMW este prezent, este unul din cele mai frumoase complimente pe care le putem primi. Ne bucurăm că putem să fim parte şi să sprijinim astfel de iniţiative. Acestea vorbesc cel mai bine despre pasiunea care stă în spatele mărcii. Am construit şi în România o tradiţie unică a asocierilor între artă şi marcă şi sper să invităm publicul la cât mai multe astfel de proiecte şi în viitor”, a explicat Alexandru Şeremet, Manager Corporate Communication BMW Group România.