AutomobileMag: Viitorul masinilor BMW cu tractiune fata


Randare BMW Seria 1 Gran Turismo

Revine in actualitate discutia despre viitoarele vehicule cu tractiune fata produse de BMW. Publicatia Automobile Mag ne ofera cateva informatii despre viitoare masini BMW FWD si o imagine de ansamblu asupra a ce ne putem astepta legat de acest subiect.

In ultimele luni, oficialii BMW au confirmat faptul ca marca BMW este suficient de puternica incat sa se lanseze in constructia de masini cu tractiune fata si sa construiasca masini dinamice si sportive cu valori de baza diferite.

Asa cum am mentionat si in 2009 , idee reluata acum de AutomobileMag, BMW va dezvolta portofoliul de masini cu tractiune fata pe arhitectura UKL1, simultan cu viitoarea generatie MINI.Colaborarea va avea ca rezultat trei perechi de masini BMW-MINI, fiecare set iesind in evidenta prin dispunerea unica a usilor. Arhitectura UKL1 permite atat tractiune fata cat si propulsie.

Primele masini vor fi lansate in 2013, si conform revistei, primele modele care deschid calea sunt BMW Joy si MINI Clubman . Se zvoneste ca Joy este numele de cod intern asociat cu BMW Seria 1 Gran Turismo.

Desi stirile despre un model Seria 1 GT sunt mai mult decat niste simple zvonuri, ne simtim obligati sa subliniem inca o data faptul ca potrivit surselor noastre din cadrul BMW, familia Seria 1 va continua sa fie caracterizata de tractiunea spate. Dar intr-adevar o serie de modele viitoare conexe celor din gama Seria 1 sunt candidati seriosi la FWD.

BMW va diferentia modelul Joy de Clubman, al doilea primind doua usi care se deschid invers si pastrand usile spate ale portbagajului.

Un alt model nou mentionat de revista este BMW Compact Activity Tourer. Aceste masini vor fi echipate cu patru usi clasice si capote mari dintr-o singura bucata, dar plafonul mai inalt le va conferi o infatisare mai degraba de crossover.

BMW FAV sau Family Activity Vehicle Sportster, si MINI Traveller sunt alte doua masini destinate familiilor, despre care se spune ca ar face parte din planurile de viitor ale BMW. Atat modelele MINI cat si cele BMW sunt orientate spre familie si petrecerea timpului liber, avand usi spate glisante, console spate mai lungi, si interioare foarte versatile.

Din punct de vedere al motorizarilor, cel mai probabil vom vedea mult-vehiculatele motoare cu trei clindri, care vor propulsa modelele MINI entry-level. Modelele Cooper S si John Cooper Works vor continua sa fie echipate de motoare mai puternice.

Pentru a starni si mai mult fanii BMW si MINI, AutomobileMagazine relateaza si despre un motor de 1.5 litri in trei cilindri, care ar produce 272 CP. Propulsorul cu trei cilindri pe benzina ar produce 184 CP, iar cel diesel, 122 CP.

Presedintele BMW Norbert Reithofer este de parere ca vanzarea de masini MINI cu trei cilindri ar putea fi o provocare pentru piata: “Desi motorul in trei cilindri este cu siguranta ceva ce vom produce in viitor, unele piete precum cea nord-americana ar putea fi sceptice in ce priveste aceasta reducere a numarului de cilindri. Prin urmare, pentru masinile noastre cu tractiune spate au prioritate pe termen mediu si lung motoarele cu patru si sase cilindri”.

Pentru moment veridicitatea acestor noutati nu a fost confirmata inca de sursele noastre, si credem in continuare ca familia Seria 1 va ramane axata pe tractiunea spate, dar ca in acelasi timp ar putea aparea noi produse BMW de nisa in segment, cu tractiune fata.

[Sursa: Automobile Mag | Sursa foto – Andrei Avarvarii pentru Automarket ]
BMW Motorrad

Comentarii

©2024 BMW BLOG ROMANIA.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

BMW BLOG ROMANIA aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account