BMW 2002, „un carusel pe care îl poți controla”
… și de care te poți îndrăgosti pe viață. Așa cum a pățit Radu Muntean, proprietarul mașinii, cu al său BMW 2002. Noi îl înțelegem.
Acesta nu este un BMW 2002 obișnuit. Și nu, nu este special doar pentru că este condus de un român, care se întâmplă să fie stabilit în State și să lucreze ca designer la Tesla. Însă, hei!, ce înseamnă un BMW 2002 obișnuit? Fiecare exemplar este o minunăție de mașină, fie că este tratat purist, fie că este modificat conform dorințelor proprietarului. În cazul acesta, vorbim de un BMW 2002 modificat.
Pornind de la motorul de sub capotă – un M20 de pe E21 / Seria 3 E30 -, care a primit un upgrade cu injectoare mai mari, până la șasiu și kitul estetic, totul a fost îmbunătățit așa cum Radu și-a dorit. Exteriorul cu aripile-i lățite este manopera celor de la AC Schnitzer, suspensia are coilovers și puntea spate are diferențial cu alunecare limitată. Și roți mai late. Și unghi de cădere ușor negativ.
Radu nu ne spune cât livrează punții spate al său BMW 2002, însă dă câteva indicii despre performanțe: „nu este o mașină superrapidă, probabil nu vei lua amenzi de viteză cu ea. Dar este o mașină zgomotoasă, distractivă și superagilă. Pe noi ne-a convins de la primul cadru, Radu.