Campania de marketing BMW: „Povestea de bucurie”
Cand noul BMW Z4 a fost lansat, o noua campanie de marketing BMW s-a nascut, o platforma de publicitate cladita in jurul cuvantului “Bucurie”. Despre noul Z4 a fost vorba ca fiind o „expresie a bucuriei”, renasterea unuia din cele mai populare roadstere BMW. La scurt timp dupa, aplicatia “expresia de bucurie” si-a croit drum in iPhone’s App Store, o indicatie a faptului ca BMW se angajeaza in …. raspandirea de bucurie.
Pentru a pregati terenul pentru viitorul BMW X1, un nou microsite a fost lansat, unde o serie de videoclipuri de o „Bucurie” virala, pot fi vazute si chiar mai interesant, iti poti crea propria interpretare de “Bucurie”.
Cu cateva saptamani in urma, GSD & M Ideea City a devenit agentia de conducere la nivel global, de creatie a brandului BMW. Prima sarcina pentru GSD & M a fost dezvoltarea unei noi campanii de comunicare la nivel mondial bazata pe tema “Bucurie”.
Astazi, pe site-ul lor german de presa, BMW a lansat „Povestea de bucurie”, cel mai recent videoclip din aceasta noua campanie de publicitate. Asa cum este subliniat de BMW, noua comunicare de brand se concentreaza pe tema de bucurie cu doua prioritati: efficient dynamics si designul estetic al masinilor BMW.
Un superb video, plin de divertisment si bucurie!