BMW America de Nord lanseaza Campania Joy

P90056172

BMW America de Nord a lansat zilele trecute cea mai mare campanie de cunoastere a marcii din intreaga sa istorie – “Story of Joy”. Campania a debutat in cadrul ceremoniei de deschidere a celei de-a 21-a editii a Jocurilor Olimpice de iarna si continua intr-un ritm destul de alert. Campania “Story of Joy” va servi drept umbrela pentru campaniile de comunicare la nivel global ale constructorului.

“Story of Joy” prezinta un concept estetic nou si creativ, caracterizat prin imagini puternice si colorate ce prezinta deseori oameni si experientele acestora, cu cea mai subtila referinta la produsele BMW, pigmentata din loc in loc cu sloganuri formate din trei cuvinte, care incep cu “Joy is…”.

Primele doua reclame aparute, pe care va invitam sa le urmariti mai jos, sunt “Story of Joy” – ce a fost prezentata in cadrul ceremoniei de deschidere a Jocurilor Olimpice de iarna, si care are ca mesaj faptul ca BMW nu doar construieste masini, ci creaza bucurie, si spotul de 60 secunde “Tunnel” care infatiseaza intreaga gama de produse BMW si este legat de tehnologia EfficientDynamics – tehnologii ce maximizeaza bucuria de a conduce si care fac din BMW cea mai eficienta companie producatoare de masini de lux din SUA in ce priveste consumul de combustibil.

[Sursa: BMW ]
BMW Motorrad

Comentarii

©2024 BMW BLOG ROMANIA.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

BMW BLOG ROMANIA aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account