Gerovital
Gerovital
Gerovital

BMW ar putea inchiria, si nu vinde viitorul vehicul electric Megacity. Numele oficial va fi anuntat pe 21 februarie

Ian Robertson, membru al Consiliului de administratie al BMW AG, responsabil de vanzari si marketing, a declarat intr-un interviu pentru Automotive News Europe ca BMW ar putea inchiria vehiculul Megacity, pe perioade destul de scurte, in loc sa-l ofere la vanzare.

„Ne uitam la alternative la achizitionarea clasica sau la leasingul clasic”, a declarat el. ”Nu vrem sa vindem masina, ci mai degraba dreptul de utilizare a ei”, a mai spus el. „Conceptul ‘Car to Go’ reprezinta o perspectiva interesanta”, a declarat Robertson publicatiei Automobilwoche.

Mai mult, Robertson a spus „din ce in ce mai multi oameni din marile orase cauta alternative la a detine o masina in proprietate.”

Randare BMW Megacity

Luna trecuta Dr. Robert Reithoffer, CEO al BMW, a spus ca la inceput vehiculul Megacity va fi o masina scumpa.

AutoNews declara ca celor de la BMW wle-ar fi greu sa recupereze prin vanzari costurile mari de cercetare, dezvoltare si productie pentru vehiculul BMW Megacity. Costul final al masinii s-ar putea dovedi prea mare pentru cumparatori. Vehiculul electric Megacity ar putea urma calea modelelor ActiveE si MINI E, care sunt inchiriate pe termen scurt.

Aceeasi publicatie mentioneaza si ca numele oficial al modelului va fi anuntat de BMW in 21 februarie.

Dupa nenumarate ore de munca si bani investiti in cercetare si dezvoltare, si dupa terminarea testelor cu MINI E, noua familie Megacity va indrepta BMW intr-o noua piata unde compania intentioneaza sa devina liderul global in masini electrice premium.

La momentul lansarii, vehiculele Megacity vor fi oferite in varianta cu doua usi si patru locuri. Masina va avea o lungime de cca 4 m. In viitor, sub-brandul MCV va include inca doua modele. Primul va fi lansat in 2015 si este denumit ICV, prescurtarea de la Intracity Vehicle, si va fi o masina cu doua usi si doua locuri. In 2017 va fi lansat UCV – Urban Commuter Vehicle – care va fi mai lung decat MCV initial, va avea patru usi si va putea transporta cinci pasageri.

BMW Megacity este propulsat de o baterie litiu-ion cu capacitate de 35 kWH, amplasata sub podeaua vehiculului. Propulsia spate ramane element component al filosofiei BMW, astfel ca puterea este transmisa rotilor spate printr-un motor electric amplasat in spate, ce livreaza 150 CP. Autonomia de rulare asteptata este de maxim 160 km, iar viteza maxima de 153 km/h.

La Salonul auto de la Frankfurt din aceasta toamna ne asteptam sa vedem o forma de concept a vehiculului Megacity.

[Sursa: Automotive News ]
BMW Motorrad

Comentarii

©2020 BMW BLOG ROMANIA.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

BMW BLOG ROMANIA aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account