BMW pe locul doi in topul celor mai dorite marci de catre barbatii din SUA

Potrivit revistei Forbes, pentru femei cea mai dorita marca de produs din SUA este Johnson&Johnson, iar pentru barbati pasta de dinti Procter&Gamble Crest.

Dar cine se afla pe locul doi dupa pasta de dinti? E vorba de marca BMW si masinile sale.

Forbes declara ca „studiul a urmarit relatiile oamenilor cu cele mai mari marci ale natiunii. Analizand cat de puternice sunt acele relatii si care sunt tipurile, atat la nivel constient cat si inconstient, si utilizand procese de neuromarketing, compania Buyology a aflat ca barbatii si femeile sunt atrasi de marci diferite, si pentru motive diferite.”

Studiul a fost realizat luand in calcul 240 marci americane, si a implicat 5.000 respondenti.

Pentru barbati, masinile domina top 10: BMW (No. 2), Hyundai (No. 5),si Lexus (No. 10). In topul 10 al marcilor preferate de femei nu se regaseste nicio marca auto.

Top 20 cele mai dorite marci: De catre femei

  1. Johnson&Johnson
  2. Sony
  3. Kleenex
  4. National Geographic
  5. MasterCard
  6. Google
  7. Amazon
  8. Visa
  9. General Electric
  10. Toshiba
  11. Crest
  12. Microsoft
  13. Disney
  14. Target
  15. Tropicana
  16. BMW
  17. Febreze
  18. Ford
  19. Olay
  20. Chase

Top 20 cele mai dorite marci: De catre barbati

  1. Crest
  2. BMW
  3. National Geographic
  4. Panasonic
  5. Hyundai
  6. Kleenex
  7. Coca-Cola
  8. Microsoft
  9. Tide
  10. Lexus
  11. Apple
  12. Bed Bath& Beyond
  13. Ford
  14. Animal Planet
  15. Hitachi
  16. Mercedes-Benz
  17. FedEx
  18. Procter&Gamble
  19. Hallmark
  20. Geico
[Sursa: Forbes & Walletpop ]
BMW Motorrad

Comentarii

©2021 BMW BLOG ROMANIA.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

BMW BLOG ROMANIA aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account