BMW pe locul doi in topul celor mai dorite marci de catre barbatii din SUA
Potrivit revistei Forbes, pentru femei cea mai dorita marca de produs din SUA este Johnson&Johnson, iar pentru barbati pasta de dinti Procter&Gamble Crest.
Dar cine se afla pe locul doi dupa pasta de dinti? E vorba de marca BMW si masinile sale.
Forbes declara ca „studiul a urmarit relatiile oamenilor cu cele mai mari marci ale natiunii. Analizand cat de puternice sunt acele relatii si care sunt tipurile, atat la nivel constient cat si inconstient, si utilizand procese de neuromarketing, compania Buyology a aflat ca barbatii si femeile sunt atrasi de marci diferite, si pentru motive diferite.”
Studiul a fost realizat luand in calcul 240 marci americane, si a implicat 5.000 respondenti.
Pentru barbati, masinile domina top 10: BMW (No. 2), Hyundai (No. 5),si Lexus (No. 10). In topul 10 al marcilor preferate de femei nu se regaseste nicio marca auto.
Top 20 cele mai dorite marci: De catre femei
- Johnson&Johnson
- Sony
- Kleenex
- National Geographic
- MasterCard
- Amazon
- Visa
- General Electric
- Toshiba
- Crest
- Microsoft
- Disney
- Target
- Tropicana
- BMW
- Febreze
- Ford
- Olay
- Chase
Top 20 cele mai dorite marci: De catre barbati
- Crest
- BMW
- National Geographic
- Panasonic
- Hyundai
- Kleenex
- Coca-Cola
- Microsoft
- Tide
- Lexus
- Apple
- Bed Bath& Beyond
- Ford
- Animal Planet
- Hitachi
- Mercedes-Benz
- FedEx
- Procter&Gamble
- Hallmark
- Geico