BMW E9 StanceWorks – Bunica bate toba!
Dacă o mașină nouă e mai utilă, mai fiabilă și mai sigură, nu înseamnă că mașinile vechi ar trebui internate la azil. Uneori îți stă mai bine la braț cu una de 40 de ani decât cu o pițipoancă fără experiență.
Nu știu cum vă place vouă BMW E9, dar unii îl consideră a fi cel mai frumos BMW construit vreodată. Designul îi aparține lui Wilhelm Hofmeister, iar caroseria este construită de Karmann. Este predecesorul Seriei 6 și mașina care a câștigat patru titluri consecutive în Campionatul European de Turisme, între 1975 și 1979. Este o mașină cu pedigree din toate punctele de vedere, nu ai cum să treci cu vederea formele ei și nu ai cum să-i ignori CV-ul. Totuși BMW E9 nu este o mașină atât de rară precum un BMW 507 încât să nu-ți permiți altceva decât o restaurare piuliță cu piuliță care costă cât o tranșă către FMI. Poți să găsești unul într-o stare decentă la vreo 20.000 de euro, iar dacă ai noroc, cu încă 10.000 o pui la punct și completezi și cu ceva bunătăți aftermarket.
https://www.youtube.com/watch?v=zSRTO5wJUOM
Mașina din imagini este un BMW 2800 CS din 1971 și aparține omului din spatele comunității StanceWorks, Mike Burroughs. A găsit-o în Atlanta, la un propietar care nu o mai pornise din 2004. A fost avertizat că este mult de lucru la ea, dar asta nu l-a făcut să dea îndărăt. Din contră, când dai peste genul ăsta de mașini în locuri unde nu mai duc o viață respectabilă, nu-i bine să le trimiți la azil, nu e locul lor acolo. Mașinile astea arată mai bine pe stradă azi decât o făceau în anii 60-70 și lumea o să aprecieze faptul că le-ai oferit o a doua tinerețe și că ai gusturi mai bune decât unul cu un Seria 6 modern. Cam asta a făcut Mike cu al său E9 după care i-a adăugat niște BBS RS-uri pe 18 inci și a trântit-o din suspensii. E fetișul lui. Acum e și al nostru.
Sursa – StanceWorks