BMW F 800 R

Naked-ul de cilindree medie, BMW F 800 R, a fost lansat pentru prima dată în 2009, aducând câteva soluții neconvenționale într-un segment foarte disputat. Motorul cu doi cilindri paraleli, primul de acest gen realizat vreodată de BMW, își făcuse debutul în 2006, odată cu lansarea primelor modele ale (pe atunci) noii serii F, F 800 S și F 800 ST.

BMW F 800 R_21

Propulsorul realizat cu ajutorul austriecilor de la Rotax este un model de eficiență, remarcându-se prin livrarea liniară a puterii (ideală pentru riderii mai puțin experimentați) și prin consumuri foarte reduse.
BMW F 800 R a fost înnoit complet pentru 2015, schimbările fiind evidente la capitolul design. Motocicleta a renunțat la farul asimetric, un element de design tipic pentru motocicletele BMW din ultimii 10 ani. Noul 800 R are un far cu aspect mai convențional, dar, în rest, își păstrează silueta care l-a consacrat. Din punct de vedere tehnic, progresul este marcat de motorul cu 5 CP mai puternic (ajuns acum la 90 CP), suspensia față care acum este reprezentată de o furcă inversată și de sistemul de frânare care are acum etriere radiale pe față. Primele două trepte ale cutiei de viteze sunt mai scurte, pentru un sprint mai puternic la viteze de oraș.

BMW F 800 R_4

BMW F 800 R nu lasă de dorit nici la capitolul electronică, beneficiind de ABS în dotarea de serie, plus ESA (suspensie reglabilă electronic), ASC (controlul tracțiunii), RDC (controlul presiunii în pneuri) și alte sisteme, opțional.

BMW F 800 R_11

Concurența în segmentul naked-urilor de cilindree medie este foarte acerbă, BMW F 800 R remarcându-se în primul rând prin nivelul tehnologic foarte ridicat. Dar oferta este foarte largă, incluzând multe modele mai puternice (Honda Hornet, Yamaha MT-09), mai sportive și/sau mai ieftine. Cu toate acestea, naked-ul bavarez și-a trasat o nișă în interiorul segmentului, afișând cifre de vânzări mai mult decât decente de-a lungul carierei. Noul model, care vine cu un plus de avânt sportiv, un look mai interesant și mai multă electronică, ar trebui să le dea ceva emoții în plus adversarilor.

BMW Motorrad

Comentarii

©2020 BMW BLOG ROMANIA.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

BMW BLOG ROMANIA aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account