BMW M235i Manhart – Evadarea nebunilor
Odată ce ți-ai cumpărat un BMW M235i de 326 CP e clar că ești fanul „esențelor tari în sticluțe mici”.
Un M235i este BMW-ul ideal pentru cei melancolici, care văd în Seria 2 un ursuleț modern – simplu, ușor, agil, compact, mașina care te scoate din casă de dragul de a conduce. Unii spun că este BMW-ul contemporan perfect pentru a desluși tainele șofatului sportiv și că are un șasiu cu foarte mult potențial. Asta credem și noi, asta cred și cei de la M GmbH odată ce muncesc la un M2, dar asta cred și unii tuneri, care văd în BMW Seria 2 o ocazie prea bună de ratat.
Manhart au reușit să scoată din M235i tot ce stătea ascuns prin tenebrele caracterului său. Motorul ăla asta este un diavol tazmanian care se zvărcolește într-o cușcă de metal și tare i-ar plăcea să uite cineva ușa deschisă. Nemții au îndrăznit să-i arunce cheia și să mai slăbească lesa cu ajutorul unui kit de performanță stage 2 pentru motor (soft, intercooler și evacuare) care sălbăticește și mai mult motorul. Practic l-au împuns cu un băț până l-au înebunit de nervi, apoi i-au dat drumul cu 430 CP și 530 Nm. I-au pus și niște frâne cu șase pistoane și discuri de 340/34 mm că să-l oprească și să nu rănească pe cineva, plus niște suspensii KW Clubsport pentru a-l ține pe trasă.
Totuși, nebunul trebuie să arate ca un nebun, altfel cum îl mai deosebești de normali? Manhart s-au gândit la un wide body kit care-i vine foarte bine și-l lățește doar prin locuri potrivite. Kitul exterior conține difuzor de aer, eleron, spoiler, oglinzi și jante Manhart Concave ONE forged – 9,25X20 pe față și 10,5X20 pe spate, echipate cu anvelope Michelin ZR20.
La interior, doar niște chestii necesare, ca să te simți la volanul unei mașini care a suferit un transplant de personalitate – scaune Recaro Pole Position, centuri Schroth, pedale, schimbător și frână de mână de la BMW Performance.
Rezultatul este un BMW M235i care nu-și ascunde nevrozele și care atacă chiar și neprovocat. E bine să nu uiți direct în ochii lui.
Sursa – Manhart