BMW M4 CS testat de Autocar

BMW M4 CS a venit să ocupe locul de parcare disponibil între un BMW M4 și un BMW M4 GTS. .
E mai bine echipat decât un M4 ori un M4 Competition Pack pentru circuit, dar el vrea să domine mai mult asfaltul public, cel privat e rezervat pentru GTS. Cred că așa s-au înțeles cei de la marketingul BMW, chiar dacă nimeni nu-i mai bagă în seamă după ce mașina a iești pe ușile fabricii.
Dacă un M4 obișnuit poate fi prins în flagrant cu unele chestii mai puțin reușite pentru o mașină de stradă, iar M4 GTS a primit chiar cartonașul roșu din partea unora mai exigenți, M4 CS vine să împace cumva capra vecinului cu varza vecinei.
E mai ușor decât un M4 datorită componentelor din CFRP, are un pachet aerodinamic care-l scoate mai mult în evidență, iar puterea a crescut cu 10 CP și 50 Nm. Modificările nu sunt mari, dar sunt exact modificările de care un M4 avea nevoie pentru a ține pasul cu noutățile din această clasă. Mai multe aflați de la englezul de mai jos.
