BMW M4 CS testat de Autocar

BMW M4 CS a venit să ocupe locul de parcare disponibil între un BMW M4 și un BMW M4 GTS. .

E mai bine echipat decât un M4 ori un M4 Competition Pack pentru circuit, dar el vrea să domine mai mult asfaltul public, cel privat e rezervat pentru GTS. Cred că așa s-au înțeles cei de la marketingul BMW, chiar dacă nimeni nu-i mai bagă în seamă după ce mașina a iești pe ușile fabricii.

Dacă un M4 obișnuit poate fi prins în flagrant cu unele chestii mai puțin reușite pentru o mașină de stradă, iar M4 GTS a primit chiar cartonașul roșu din partea unora mai exigenți, M4 CS vine să împace cumva capra vecinului cu varza vecinei.

E mai ușor decât un M4 datorită componentelor din CFRP, are un pachet aerodinamic care-l scoate mai mult în evidență, iar puterea a crescut cu 10 CP și 50 Nm. Modificările nu sunt mari, dar sunt exact modificările de care un M4 avea nevoie pentru a ține pasul cu noutățile din această clasă. Mai multe aflați de la englezul de mai jos.

 

 

BMW Motorrad

Comentarii

©2021 BMW BLOG ROMANIA.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

BMW BLOG ROMANIA aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account