BMW M2 modificat de Evolve
BMW M2 este cel mai agresiv M din perioada modernă și asta-i cam pune în dificultate pe tunerii care fac exces de creativitate.
Un BMW M2 stock e suficient de rău pentru majoritatea situațiilor. Arată ca un diavol tazmanian și se comportă ca un diavol tazmanian pe mâna unui șofer talentat, așa că rămâne puțin spațiu de manevră pentru tunerii grăbiți să acapareze un segment al pieței aftermarket, mai ales după ce divizia M Performance a început să le dea de furcă.
Cei mai deștepți se abțin de la excesul de creativitate în cazul M2-ului și oferă componente care aduc modificări discrete, fără să afecteze formele de fabrică ale mașinii, dar care satisfac nevoile de personalizare ale clienților care vor să se diferențieze de restul.
Și nu e nimic rău în a-ți dori un M2 mai altfel, dacă reușești să-ți temperezi impulsul de a umbla prea mult la o mașină care a ieșit aproape perfect din fabrică. Până la urmă, e doar o formă de respect pentru designerii și inginerii care au lucrat la mașina asta.
Un exemplu foarte bun de tuning virtuos găsiți în acest pirctorial cu două M2-uri care s-au trezit cu niște cadouri de la Evolve din partea stăpânilor, ca semn de recunoștință pentru buna purtare. Evolve sunt niște tuneri britanici care oferă componente din fibră de carbon pentru BMW M2, dar și soluții pentru creșterea performanțelor.
Cele două exemplare au abordări diferite – unul imită un M2 GTS, celălalt a ales să se camufleze într-o vopsea psihedelică pentru un efect underground. Însă, ambele și-au umplut coșul de cumpărături cu niște accesorii Evolve – difuzor de aer pentru bara spate (1.100 lire),acoperiș din fibră de carbon (1.850 lire), spliter pentru bara față (1.500 lire), carcasă pentru motor (780 lire), admisie (1.000 lire), un soft care crește puterea până la aproape 400 CP (800 lire), suspensii Billstein (1.800 lire), jante 6sixty Design (2.700 lire).
Se adună niște bănuți, dar le găsiți pe toate în același loc, iar rezultatul e ca o extorsiune dintr-un detașament, după care puteți vedea în galeria foto de mai jos.
Sursa – Bimmerpost/Evolve