BMW oferă pachete de service cu prețuri speciale pentru modelele mai vechi de 5 ani
BMW nu oferă o experiență premium doar prin calitățile automobilelor sale. Întreaga experiență a deținerii și utilizării unui BMW trebuie să respecte standarde premium. În acest sens, rețeaua de dealeri și service-uri autorizate de constructorul german întâmpină clienții cu servicii și oferte care sunt adaptate nu doar pentru cei care dețin modele noi.
Un bun exemplu este faptul că, în luna februarie a acestui an, BMW România demarează o campanie pentru oferte de piese și service dedicată modelelor cu o vârstă care depășește 5 ani. Campania va fi derulată până la finalului anului 2020 de către toți dealerii BMW din România și este adresată posesorilor de modele BMW produse înainte de 31.12.2015.
În cadrul acestei campanii sunt oferite prețuri promoționale pentru o varietate de pachete de service. Reducerile sunt disponibile pentru schimbul de plăcuțe de frână (față/spate), schimbul de discuri de frână (față/spate), schimbul de ulei și schimbul filtrelor (filtru de aer, filtru de combustibil, filtru de particule, micro filtru).
Așadar, clienții beneficiază de prețuri speciale pentru înlocuirea consumabilelor de care depinde funcționarea automobilului la parametrii optimi. Astfel, se pot bucura în deplinătate de abilitățile dinamice tipice BMW. Iar apelarea la această campanie de service specială este un sprijin financiar și pentru cei care doresc să facă revizia automobilului la cele mai înalte standarde, înainte de a-l vinde. Reparațiile și întreținerea realizate la service-urile autorizate BMW sunt o garanție pentru starea tehnică a mașinii, ceea ce reprezintă un argument important la revânzare.
Pentru detalii despre ofertele de service și prețurile serviciilor din campanie, posesorii de modele BMW mai vechi de 5 ani pot contacta orice dealer BMW din România. De asemenea, pentru mai multe detalii despre campania BMW Value Service vă îndrumăm să vizitați site-ul oficial bmw.ro.
Noua campanie de service completează multitudinea de servicii cu care BMW Group România vine în sprijinul clienților săi și al posesorilor de BMW. De altfel, prin introducerea seriei de șasiu în formularul special de pe site-ul bmw.ro puteți afla oricând dacă pentru modelul BMW pe care îl dețineți este în derulare o campanie pentru chemarea în service. Iar calitatea și transparența inspecțiilor și intervențiilor tehnice este asigurată de experiența tehnicienilor, aparatura avansată și servicii precum Smart Video Communication, prin care clientul primește un clip video al inspecției tehnice.
Povestește cea mai memorabilă experiență pe care ai avut-o la volanul unui BMW, iar ea poate fi promovată pe contul de Instagram al BMW
Campaniile și promoțiile de service pe care BMW le concepte pentru clienții săi sunt și un răspuns pentru atașamentul binecunoscut pe care posesorii de modele BMW îl au față de automobilul personal. Sunt un semn de respect față de comunitatea sa de fani și față de propria tradiție de a crea o experiență care fidelizează prin plăcerea de a conduce mașini ce exultă simțurile.
Reputația mărcii este reconfirmată cu fiecare nouă generație de modele BMW. Fiindcă ele devin adevărați parteneri de drum în călătoria din viața fiecărui posesor.
Viața este o serie de amintiri. Iar nouă ne revine să alegem experiențele care ne conduc către amintiri ce ne împlinesc. De aceea, BMW dorește să promoveze pe contul său de Instagram poveștile pe care posesorii de BMW le publică online despre amintirile cele mai plăcute pe care le-au trăit la volanul mașinii lor.
Și povestea ta alături de BMW-ul personal poate fi promovată de BMW, adăugând tag-ul @BMW în postările de pe canelele social media sau trimițând povestea către BMW.