De ce nu a construit BMW un E24 cabrio?

Nu știm nici noi ce s-a întâmplat, dar suntem de părere că au dat cu piciorul unei mașini  care af fi avut succes, mai ales pe piața americană.

Anii 80 au fost anii ăia când pelicula a fost înlocuită cu VHS-ul, cărarea pe mijloc de creasta verde într-o parte, blugii cu pantalonii bufanți și muzica bună cu aia proastă. În industria auto lucrurile stăteau bine, dar nu putem spune că mașinile acestei perioade se ridicau la același nivel cu cele ale anilor 70. Erau ele mai avansate tehnologic, dar mult mai urâte – practic moda vestimentară și stilul de viață își revărsa hibele și asupra designului auto.

abc_exclusive_bmw_6_series_cabrio_3

BMW au reușit însă să construiască niște mașini care nu se depărtau foarte mult de filosofia anilor 60-70 – BMW E30, BMW E28, E23 sau E24 păstrau liniile simple și curate ale modelelor pe care le înlocuiau și nu se aruncau cu capul înainte în zona designului revoluționar care a transformat Fordul Mustang dintr-o mașină sexy într-o găleată cu patru roți. Cel mai frumos BMW al anilor 80 este fără îndoială modelul E24, un coupe nici prea mare, nici prea mic, zvelt și elegant, care astăzi întoarce capete ca un MILF la Miss Boboc.

abc_exclusive_bmw_6_series_cabrio_2

Deși au construit și versiuni speciale, echipate cu motoare puternice, nu înțelegem de ce nu au construit niciodată o versiune cabrio. Nu au făcut asta nici Baur, nici vreun alt caroserier de renume cu chef de creație, au făcut-o însă niște obscuri tuneri pe nume ABC Exclusive, niște tuneri germani care și-au închis porțile în 1993. Au construit patru versiuni, dintre care trei sunt absolut oribile, cu jante aurite și wide body kit-uri care anulează toată munca celor de la Karmann.

abc_exclusive_bmw_6_series_cabrio_1

Unul dintre ele au ales să-l facă decapotabil, fiind și singurul care arată decent. Nu știm câte au construit sau dacă le-au construit bine, dar de look nu putem să ne plângem, chiar arată bine. Ne întrebăm totuși dacă astăzi un posesor de BMW E24 s-ar mai încumeta să-i taie acoperișul cu flexul.

Sursa – www.1000sel.com

 

BMW Motorrad

Comentarii

©2024 BMW BLOG ROMANIA.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

BMW BLOG ROMANIA aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account