Farsa BMW de 1 aprilie

De 1 aprilie, BMW a prezentat o reclama inovativa, pe care v-o prezentam prin amabilitatea jurnalistului britanic Richard Aucock.
“Febra alegerilor e pe cale sa se instaleze in UK, cu doar cateva zile inainte ca Primul Ministru sa anunte data urmatoarelor alegeri.
BMW a produs o reclama inteligenta – permitand clientilor sa-si „arate adevarata culoare” prin posibilitatea de a-si colora sigla masinilor lor BMW.
Eticheta politica apare disponibila in trei culori principale – rosu pentru Laburisti, albastru pentru Conservatori si galben pentru Liberali-democrati. Aceste culori arata corespondenta cu cele trei partide politice majoritare din Marea Britanie.
Desigur ca e o farsa de 1 aprilie. Nu exista un Uwe Beanhadde, si niciun centru renumit BMW Forschungs und Innovationszentrum in Munchen (De fapt, exista, doar ca noi britanicii il cunoastem numai sub numele de FIZ…). Acesta nu „a lucrat la inovatia sa de ani de zile”, si „nu o vede ca pe o nisa cu potential important”.
