Galerie foto monstruoasă, de 241 de fotografii, cu noul BMW M4 Cabriolet

După ce BMW M4 Coupé a debutat pe piață cu mare tam-tam acum câteva luni, a venit și rândul variantei Cabrio să încânte amatorii de senzații tari sub cerul liber. Din păcate, vara asta este pe sfârșite, așa că pentru noi, românii, această lansare a venit puțin cam târziu. Dar să nu uităm că globul are două emisfere, iar BMW este un brand global.
Bazat pe Seria 4 Cabrio, noul M4 decapotabil dispune de un plafon rigid retractabil, format din trei segmente, care poate fi acționat și din mers, la viteze mai mici de 20 km/h. Timpul necesar plierii sau deplierii este de sub 20 de secunde.
În rest, mecanica este comună cu cea a versiunii coupé, M4 Cabriolet având sub capotă un motor biturbo cu șase cilindri în linie, de 3,0 litri, capabil să dezvolte 431 CP și 550 Nm. Puterea este transmisă roților posterioare prin intermediul unei transmisii manuale cu șase rapoarte sau, opțional, printr-o cutie automată cu ambreiaj dublu și șapte rapoarte. Constructorul declară un consum mediu de 8,7 l/100 km pentru acest model, iar nivelul emisiilor de carbon este de 204 g/km.
Ca orice model BMW M autentic, M4 Cabriolet dispune de toată pleiada de tehnologii specifice. Astfel, distribuția puterii între cele două roți spate se face printr-un diferențial activ M, sistemul de frânare poate fi echipat cu frâne ceramice iar sistemul de direcție, deși este asistat electromecanic, a primit atingerea miraculoasă a inginerilor BMW M, fiind unul dintre cele mai bune astfel de sisteme de pe piață.
Mai lent cu doar 0,1 secunde decât coupé-ul, M4 Cabriolet atinge 100 km/h în 4,2 secunde (în cazul transmisiei automate M-DCT) și poate atinge o viteză maximă limitată electronic la 250 km/h.
Prețurile pentru România nu au fost anunțate încă, dar vom reveni curând cu această informație.
Până atunci, iată o galerie bogată cu noul BMW M4 Cabriolet:
