Noul Audi R8 V10 – Așa și?

noul Audi R8 V10

Da este nou, chiar dacă pare doar un facelift, dar designerii de la Audi sunt maeștri ai bisturiului (să nu uităm de Audi B7), iar schimbările stau ascunse în detalii fine zic ei. Primele schimbări sunt alea care se văd și cu ochiul liber – altă grilă față, alte blocuri optice (cu LED standard, opțional cu laser), jante noi de 19 sau 20 inci, plus niște schimbări finuțe la interior cum ar fi lipsa unor butoane.

noul Audi R8 V10

Noul Audi R8 V10 – o singură motorizare

Cea mai mare schimbare este însă că noul Audi R8 va fi echipat exclusiv cu un motor V10 de 5,2 litri în două variante de putere. Un Audi R8 standard va avea 540 CP și 540 Nm în timp ce versiunea V10 Plus va dispune de 610 CP și 560 Nm. În varianta standard noul Audi R8 V10 accelerează de la 0 la 100 km/h în 3,5 secunde și atinge o viteză maximă de 320 km/h, în timp ce noul Audi R8 V10 Plus accelerează de la 0 la 100 km/h în 3,2 secunde și atinge o viteză maximă de 330 km/h. Cel standard se laudă cu un consum mediu de doar 11,8 litri, iar cel mai cu moț cu unul de 12,4 litri.

2015 Audi R8 V10 Plus (2)

Cutia de viteze este un S-tronic cu dublu ambreiaj și șapte trepte care va avea trei setări pentru modul automat și una pentru modul manual. Interesant este faptul că noul Audi R8 V10 cântărește 1.555 de kg, iar varianta R8 V10 Plus doar 1.454 kg, grație noii platforme Audi Space Frame.  Pe lângă asta, noul Audi R8 V10 are o jucărie care se numește abreiaj electrohidraulic, care poate transmite 100% din cuplu către roțile din față ori către cele din spate și alta care se numește diferențial mecanic, amplasat  pe puntea spate. Altfel spus, noul Audi R8 V10 stă cam stă bine la capitolul raport putere/greutate și pare că e setat și pentru circuit și pentru vizite la azil. Rămâne de văzut cât de personală va fi experiența la volan ori dacă bucata electronică din ambreiajul electrohidraulic nu o dă în bară.

2015 Audi R8 V10 Plus (1)

Noul Audi R8 V10: interior „virtual cockpit”

La interior primești noul Audi virtual cockpit care a debutat pe Audi TT, niște scaune cu un design nou, multă piele Alcantara ori Nappa, inserții din fibră de carbon și un sistem audio de 500 de Watt de la Bang&Olufsen. Începând cu vara aceasta Audi va de startul pentru vânzările noului R8 V10, iar prețurile vor începe cu 165.000 euro pentru varianta standard și 187.400 pentru varianta R8 V10 Plus.

Vedeți aici cum sună atâția bani…

BMW Motorrad

Comentarii

©2024 BMW BLOG ROMANIA.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

BMW BLOG ROMANIA aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account