Noul BMW M3 la Salonul Auto de la Frankfurt
Noul BMW M3 este, de fapt, aproape la fel ca vechiul BMW M3, cu toate că niciunul nu este chiar vechi și nici chiar nou. Cu toate astea, noul BMW M3 a fost prezentat în premieră mondială la Salonul Auto de la Frankfurt, cu toate că n-a fost nici pe departe atracția principală a standului BMW.
Deși facelift-ul pentru BMW M3 a venit în acealși timp cu cel al BMW-ului Seria 3, mașina a fost prezentată zilele acestea în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt și „marketată” ca premieră mondială. Practic însă, lucrurile nu s-au schimbat atât de radical. De fapt, nu s-au schimbat aproape de loc, excpeție făcând partea din spate a mașinii.
Noul BMW M3 are blocuri optice spate ce beneficiază de tehnologia LED, care au un design mai proaspăt, care pun în evidență „spatele” musculos și agresiv al modelului. Și, pentru că acestea sunt singurele modificări ale exteriorului, trebuie să trecem la interior. Aici au fost introduse o serie de detalii cromate noi și… cam atât. În concluzie, noul BMW M3 are un facelift minor. Partea interesantă este că odată cu facelift-ul au apărut și câteva culori noi, componente ale „departamentului” BMW Individual.Ce două culori noi BMW Individual pentru exterior (Smoked Topaz metalizat şi Champagne Quartz metalizat) pot fi comandate pentru noul BMW M3, alături de nuanţele BMW Individual exclusive Tanzanite Blue metalizat şi Azurite Schwarz metalizat.
Motorizarea a rămas aceeași, un șase cilindri în linie, de 3,0 litri, care dezvoltă 431 de cai-putere și 550 Nm, disponibili între 1.850 și 5.500 de rotații pe minut, sprintul 0-100 km/h durează 4,3 secunde – sau 4,1 secunde în cazul echipării cu transmisia automată, iar prețul de pornire în România este de 81.096 euro.