Parteneriat BMW – Glympse

BMW devine pe zi ce trece mai interesat de noile tehnologii si de startup-uri. Luna trecuta, Glympse – aplicatia de servicii bazate pe localizare geografica a anuntat un parteneriat cu BMW. Aplicatia permite locuitorilor orasului Praga sa se inscrie la un drive-test cu noul BMW Seria 1, dand „like” paginii de Facebook BMW in Cehia.
Dar ce e mai interesant este faptul ca aplicatia are capacitatea de a identifica deplasarea vehiculelor in timp real.
Fanii paginii de Facebook BMW Cehia pot alege locatia lor in cadrul orasului Praga, pentru a solicita o masina pentru drive-test.
“Am vrut sa cream o campanie care permite fanilor de pe Facebook sa iasa din lumea online BMW si sa intre in cea offline intr-un interval de timp redus”, a declarat Philipp Arbter, Innovation Manager pentru platforme de media emergente, in cadrul BMW.
Potrivit BMW, experimentul s-a dovedit un succes, iar ideea este atractiva si se potriveste cu profilul cumparatorilor de BMW Seria 1 2012.
Glympse este un startup cu vechime de doi ani, care s-a facut cunoscut dupa un parteneriat cu Orange, in scopul identificarii locatiilor camioanelor care transporta inghetata in Londra.
Glympse are la acest moment cca. 1,5 milioane utilizatori, a declarat Bryan Trussel, Presedintele companiei.
[Sursa: AdWatch ]Fiti la curent cu cele mai noi stiri din lumea BMW si de pe telefonul mobil, accesand m.bmwblog.ro
