Porsche Carrera 4 GTS e mai rapid decât BMW i8. Așa și?
Deși două mașini foarte diferite, Porsche Carrera 4 GTS și BMW i8 sunt două supercaruri care se bat de la egal la egal pentru banii clienților. Una este o mașină sport care îmbină școala veche cu ce are mai bun de oferit tehnologia actuală, alta este o mașină sport a viitorului născută prematur. Revista EVO este judecătorul. Porsche Carrera 4 GTS are un motor boxer de 3, 8 litri și 435 CP (cu pachet Sport Chrono) amplasat în spate, tracțiune integrală, cutie automată PDK și un temperament foarte ușor de îmblânzit pe circuit de un șofer priceput. Oferă multe satisfacții celui de la volan, dar e o mașină sport destul de lejeră cu tine atunci când vrei s-o folosești zi de zi. Nu-i o mașină despre care poți să spui că n-are ce căuta în parcarea unui mall, dar nici că nu are ce căuta pe un circuit. BMW i8 este mașina despre care nu-ți vine să crezi că o poți vedea pe străzi în 2015. Arată ca visul nebun al unui designer de 15 ani îndrăgostit de Star Trek și Tron, dar este mai mult decât o vedenie din viitor, ci o mașină care reușește să se integreze și să șocheze în același timp. E propulsat de un sistem hibrid care dezvoltă un total de 360 CP distribuiți la toate cele patru roți de un sistem de tracțiune integrală deștept și chiar dacă este echipat pe puntea față cu niște roți înguste și economice, tot poți să faci un drift care să arate bine.
Dacă viitorul sportivelor înseamnă mașini care încă mai sună bine, arată a navă spațială și poți s-o dai de-a latul așa cum dădea căpitanul Picard nava Enterprise, dar să consume doi litri la suta de kilometri, atunci de ce nu ne-ar conveni? În fața unui Porsche Carrera 4 GTS nu are nicio șansă pe un circuit, dar ca mașină de zi cu zi este mult mai completă. Mașina care găsește cel mai bun echilibru între mașina de circuit și cea de zi cu zi este cea care câștigă în realitate. Care să fie oare?