Gerovital
Gerovital
Gerovital

Noul Range Rover Sport HST nu e pentru toată lumea

Range Rover Sport HST

Noul Range Rover Sport HST va debuta la Salonul Auto de la New York, dar nu va fi disponibil pentru toată lumea. Mai exact, noul Range Rover Sport HST va fi pus în vânzare pentru piețele din America de Nord, China, Rusia și Orientul Mijlociu. Adică fix acolo unde puțin bling-bling îți poate aduce ceva mai mulți bani în casă și unde ANAF-ul nu poate intra peste tine să-ți ceară chitanțele umflate pentru niște elemente de caroserie.

Noul Range Rover Sport HST

Ce aduce în plus noul Range Rover Sport HST?

În primul rând, versiunea HST aduce un plus în dreptul designului. E adevărat, dacă nu te prea interesează micile artificii de design, versiunea HST nu e pentru mine. Practic, noul Range Rover Sport HST se diferențiază de versiunile normale printr-o tentă de culoare neagră a exteriorului. Blocurile optice față și spate geam Stealth Pack care ar trebui să nu reflecte nimic din mediul exterior… la ce ajută chestia asta chiar nu știm! Mai departe, negrul se regăsește în partea inferioară a măștii față, dar și plafon, oglinzi, pe jantele de 21 inch și pe toate accesoriile de design ale exteriorului. E adevărat că mașina arată binișor, însă oricine poate să facă o ediție specială numai din elemente de caroserie.

Noul Range Rover Sport HST

Ce aduce în plus și cu folos noul Range Rover Sport HST?

Știm foarte bine că în ultima vreme cei din grupul Jaguar Land Rover și-au luat treaba foarte în serios. Au lansat noul Jaguar XE, concurent pentru BMW Seria 3, am văzut că Range Rover Sport SVR e un monstru gigant, că noul Discovery Sport e un concurent serios pentru BMW X3 și că noul Jaguar XF îi va da bătăi serioase de cap BMW-ului Seria 5, așa că britanicii sunt pe val. Prin urmare, noul Range Rover Sport HST nu e doar o mașină de show, care aduce doar câteva detalii de exterior care să le fure ochii chinezilor bogați și mici. Sub capota versiunii HST stă motorul V6, de 3,0 litri, supraalimentat, care dezvoltă în mod normal 340 CP. Acum, pe versiunea HSV, puterea a ajuns la 380 CP. Încă nu avem datele tehnice pentru versiunea HSV, dar vă pot spune că versiunea normală dezvoltă, pe lângă cei 340 CP, și 450 Nm, motiv pentru care accelerează de la 0 la 100 km/h în 7,2 secune și are o viteză maximă de 210 km/h. Prin comparație, un BMW X5 xDrive35i, care are tot un motor pe benzină de 3,0 litri, tot supraalimentat, accelerează de la 0 la 100 km/h în 6,5 secunde, deși are „doar” 306 CP. Pe lângă ceva putere în plus, cei de la Land Rover ne asigură că au umblat și la șasiu tocmai pentru a oferi un comportament mai dinamic și răspunsuri mai rapide la comenzi.

Noul Range Rover Sport HST

Nici interiorul nu a fost uitat, așa că tema de design a exteriorului se regăsește și în habitaclu, unde combinația de roșu și negru îți poate provoca ceva dureri de cap sau, după caz, te poate duce în extaz. Tot ce știm noi e că nu vom vedea noul Range Rover Sport HST pe viu decât dacă facem un drum pe alte continente. Noul Range Rover Sport HST se va lansa la începutul lunii aprilie și atunci com avea și prețurile pentru această versiune.

 

 

BMW Motorrad

Comentarii

©2020 BMW BLOG ROMANIA.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

BMW BLOG ROMANIA aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account