Start de producţie pentru motorul V8 pentru noul BMW Seria 8 Coupé

Asamblarea noului V8 pentru M850i xDrive Coupé se face în centrul de producţie BMW din München.

Primele BMW Seria 8 Coupé părăsesc acum linia de asamblare de la uzina BMW din Dingolfing, în timp ce motoarele celei mai dinamice variante a modelului sunt construite la uzina din München, o locaţie de producţie cu o bogată tradiţie.

Motorul de 4,4 litri dezvoltă 390 kW/530 CP între 5500 şi 6000 rpm şi un cuplu maxim de 750 Nm între 1800 şi 4600 rpm.

Propulsorul foloseşte o combinaţie între cele mai sofisticate tehnologii BMW. Aceastea include High Precision Injection, cu presiunea de injecţie crescută de la 200 la 350 bar, precum şi Duble-VANOS şi Valvetronic pentru controlul precis al supapelor de admisie şi evacuare . Sistemul dispune de două turbine TwinScroll (cu alimentarea separată de la câte doua grupe de doi cilindri pentru fiecare turbină) poziţionate în interiorul V-ului motorului, într-un layout foarte compact.

Printre soluţiile de avangardă folosite se numără şi pistoanele cu un înveliş de grafit, tehnologia Grafal-coating, pentru reducerea frecărilor interne. S-au folosit materiale avansate, precum un nou aliaj de aluminiu pentru blocul motorului. Vibraţiile torsionale sunt reduse semnificativ printr-un amortizor hidraulic în arborele cotit.

Caracterul extraordinar al noului motor V8 este reflectat şi de procesele de producţie utilizate la uzina de motoare din München. Producţia propulsorului de înaltă performanţă se realizează în mare parte prin măiestria deosebită a specialiştilor cu înaltă calificare – ei trec fiecare motor printr-un proces individual de producţie. Blocul motor, carterul şi chiulasa noului motor V8 sunt livrate la München de către turnătoria de metale uşoare de uzina BMW Group din Landshut, asamblate pe sisteme de transport cu unităţi de date integrate şi procesate mecanic suplimentar cu cel mai înalt grad de precizie. În consecinţă, este posibil ca în timpul procesului de producţie să fie stocate toate datele referitoare la calitate precum momentele de strângere a şuruburilor sau repartiţia supapelor. Schimbul de date asigură utilizarea instrumentelor adecvate şi a momentelor de strângere pentru fiecare motor în parte la toate posturile de asamblare. În plus, componentele principale precum cuzineţii, bielele sau chiulasele au alocate un cod individual. În acest fel, este posibilă păstrarea unei evidenţe precise a evoluţiei fiecărei componente, de la recepţia bunurilor, la instalare.

Prin asamblarea noului motor V8 la sediul central din München, BMW Group subliniază importanţa construcţiei motoarelor la această locaţie de producţie cu lungă tradiţie. Competenţa specialiştilor de la uzina BMW din München pentru motoarele foarte eficiente şi complexe este utilizată şi pentru producţia actualelor propulsoare cu şase sau opt cilindri pentru automobilele BMW M, precum şi motoarele cu 12 cilindri pentru BMW M760Li xDrive şi modelele Rolls-Royce. Aceasta garantează respectarea celor mai înalte standarde de calitate şi o calitate fără compromisuri a producţiei pentru a îndeplini cerinţele pentru performanţe remarcabile şi plăcere maximă a condusului experimentate în noul BMW M850i xDrive Coupé.

BMW Motorrad

Comentarii

©2025 BMW BLOG ROMANIA.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

BMW BLOG ROMANIA aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account