Încă un BMW Seria 6 de la Prior Design
Până nu-i tragi nişte dungi nu faci maşină de curse, spune un vechi proverb despre maşinile de curse.NOT!
Prior Design au un wide body kit pentru BMW Seria 6 Coupe şi BMW Seria 6 Gran Coupe care se numeşte PD6XX. Înlocuieşte cam toate părţile caroseriei orginale: praguri, aripi, bară faţă, bară spate, difuzor de aer, capotă, eleron, etc. E un kit de caroserie care transformă Seria 6 dintr-o maşină de stradă într-una a cărei scop este de a tăia aerul în două pentru a atinge viteze maxime cât mai mari ori pentru a creşte forţa de portanţă a maşinii în viraje. Am putea spune că-i un pachet pentru maşinile de curse, dar adevărul este undeva la mijloc.
Body kit-ul ăsta nu şi-a dovedit încă eficienţa pe circuit şi pare a avea mai mult un rol cosmetic. Ar putea fi doar un wide body kit de show, care-ţi aduce cupe pe la concursurile de tuning, dar dacă-i tragi nişte dungi de curse…s-ar putea ca unii să te ia mai în serios de atât. Până la urmă, grafica de curse este cea care a inspirat-o pe cea de stradă. De la dungi a pornit totul şi probabil că prima dungă a fost doar un găinaţ luat în viteză care a tăiat maşina în două sau desene în praf ale copiilor care făceau mişto de cât de jegoasă este maşina ta. E o teorie…
Tratamentul cu dungi de curse îi vine foarte bine acestui BMW 650i echipat cu PD6XX. Mai ales că cei de la Prior Design au fost destul de meticuloşi cu detaliile şi au ales ca model culorile care echipează BMW M6 GT3. Partea frumoasă este că le-au aplicat şi pe componentele din fibră de carbon: spliter, difuzor de aer, eleron. Maşina arată acum de parcă nu a trecut testele de omologare pentru stradă. Poate doar jantele aurii de 20 inch să-l dea gol. Şi interiorul pentru că nu arată deloc ca unul de curse – scaunele sunt tapiţate în două tipuri de materiale (alcantara şi piele), cusute manual, volanul este şi el mai sport decât unul obişnuit şi îmbrăcat în alcantara, vedem şi nişte inserţii de materiale care nu par de casă şi logo-uri schimbate cu unele Prior Design.
La exterior arată ca o maşină de curse, la interior ca un GT luxos, dar evacuarea nu minte niciodată. E una deşteaptă pe care poţi s-o controlezi din telecomandă pentru a-i regla sunetul în trei moduri: Cruise Mode, Sports Mod şi Open Mode. Nu ştim în ce setare era atunci când a intrat în tunelul ăsta, dar tare sună bine. Mai jos aveţi un clip care o să vă încânte urechile.