Gerovital
Gerovital
Gerovital

Zvon: Gama BMW se va imbogati cu o noua serie: Seria 2, conform celor mai recente cereri de inregistrare a marcilor depuse de BMW

Randare a unui viitor vehicul BMW, mai mic

Conform celor de la Car and Driver, BMW a inaintat recent cereri de inregistrare in SUA a denumirii Seria 2. Se stie ca BMW a depus in avans cereri pentru o multitudine de nume de marci si denumiri, si chiar daca unele din ele nu au fost folosite niciodata, este interesant ca aceste stiri apar cam in acelasi timp cu stirile despre o noua gama de modele cu tractiune fata.

Publicatia Car and Driver merge mai departe de-atat si speculeaza ca denumirea de Seria 2 va fi de fapt data viitoarei generatii de modele Seria 1.

BMW intentioneaza sa produca masini de dimensiuni mai mici, noile produse fiind programate sa fie lansate inainte de 2015.

Luna aceasta, BMW a inaintat in SUA cereri de inregistrare pentru denumirile 228, 230 si 235, similar versiunilor din familia de modele Seria 3.

Daca ne gandim la celelalte masini BMW, sufixurile -28, -30 si -35 sunt in acest moment atasate modelelor BMW propulsate de motoare cu sase cilindri, dar inclinam mai degraba sa credem ca noile modele vor fi propulsate de motoare cu patru cilindri.

Iata si unde apare informatia contradictorie. Car and Driver e de parere ca Seria 2 va continua sa fie o gama de modele cu tractiune spate. Ei speculeaza ca in 2012, cand va fi lansat noul Seria 1 coupe cu noul design, BMW va alege sa utilizeze denumirea de Seria 2.

Iata ce spun cei de la C&D:

Cel mai probabil ca, odata ce Seria 1 trece la platforma cu tractiune fata-schimbare asteptata sa aiba loc in jurul anului 2015-BMW va lansa Seria 2 ca gama entry-level cu tractiune spate. Credem ca Seria 2 va avea doar modele cu doua usi cabrio/coupe, cel putin pe piata noastra [SUA].

Dupa parerea noastra, aceasta etapa ar fi destul de complicata. Dupa sapte ani de marketing si promovare a modelelor Seria 1 Coupe, trecerea la o alta denumire, Seria 2, ar crea confuzie in jurul consumatorilor, si ar duce la aparitia multor probleme de marketing.

Iata o alta analiza interesanta a celor de la C&D:

Dar nu am spus tot. Pe langa acel model Seria 1 cu tractiune fata, BMW mai are in plan inca doua modele. Cel mai mic va fi vehicululul in intregime electric Megacity—care, dupa cum poate ati ghicit, este o masina de oras (desi se spune ca este mai mare decat un MINI). E pe drum si un alt model entry-level situat sub Seria 1: un vehicul cu tractiune fata de marimea unui Ford Fiesta. Acel vehicul impreuna cu Seria 1 au sanse mari sa ofere trenul de rulare hibrid, combinatie de motor pe benzina si motor electric, pe care BMW a anuntat recent ca il va dezvolta impreuna cu Peugeot-Citroën. Companiile deja au colaborat in domeniul motoarelor cu patru cilindri pe benzina cu aplicabilitate la modelele cu tractiune fata (pe Mini Cooper), si acest nou sistem hibrid probabil ca va echipa viitoarea generatie a acelei familii.

Intr-o discutie recenta cu reprezentanti BMW, am aflat ca nu a fost luata inca o decizie finala legata de familia de modele cu tractiune fata, si ca inca mai pot interveni multe. Faza de cercetare si evaluare e inca in desfasurare, iar decizia finala urmeaza sa fie luata. La acel moment nu a fost facuta nicio mentiune despre o eventuala Seria 2.

In luna iunie BMW a inaintat cereri de inregistrare si a marcii „M2”, dar si aceasta ar putea fi doar o metoda de a rezerva numele pentru viitor.

[Sursa Car and Driver ]
BMW Motorrad

Comentarii

©2020 BMW BLOG ROMANIA.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

BMW BLOG ROMANIA aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account