Variante noi pentru BMW C 400 X și BMW C 400 GT și electronică avansată în dotarea standard din 2025

BMW C 400

BMW Motorrad vine cu noutăți pentru C 400 X și C 400 GT. Cele două maxi-scutere premium primesc pentru 2025 o serie de îmbunătățiri tehnice, noi dotări standard, dar și noi scheme de culori, alături de o extindere a gamei de accesorii. Atrag atenția cele două noi versiuni, „Rugged„ pentru C 400 X și „Exclusive” pentru C 400 GT.

Monocilindrul de 34 de cai putere are acum omologare Euro 5 +. Cuplul oferit este de 34 Nm la 5.750 rpm, suficient ca atât C 400 X cât și C 400 GT să fie două scutere dinamice, atât în oraș, în cazul primului cât și la drum lung, în cazul celui de-al doilea.

Atât BMW C 400 X, cât și BMW C 400 GT sunt acum echipate standard cu BMW Motorrad ABS Pro, sistem care oferă mai multă siguranță chiar și atunci când se frânează cu scuterul înclinat. ABS Pro previne blocarea roților chiar și atunci când manetele de frână sunt bruscate.

ABS Pro incluse și funcția Dynamic Brake Control (DBC), care stabilizează frânarea, oferind cea mai bună decelerare posibilă chiar și în viraj. De îndată ce cutia de senzori furnizează o anumită valoare de decelerare în timpul frânării, o solicitare de accelerare simultană a este identificată ca neplauzibilă, iar deschiderea supapei de accelerație este împiedicată. Ca urmare, vehiculul rămâne stabil și distanța de frânare este redusă. Tototodată, la atingerea unei forțe de decelerare predefinite, luminile de avarie se aprind automat.

Controlul dinamic al tracțiunii (DTC) și controlul cuplului motorului (MSR) sunt, de asemenea oferite ca echipate standard. DTC oferă și mai multă siguranță la accelerare, dacă scuterul este înclinat sau în condiții de drum alunecos. Cu MSR, se pot evitat probleme ce pot apărea la reducerea bruscă a accelerației sau atunci când se rulează cu transmisia la relanti, o situație specifică scuterelor. În aceste cazuri, MSR deschide supapele de accelerație suficient cât să egaleze cuplul de rezistență și să stabilizeze vehiculul. Astfel, abordarea mai sportivă a virajelor după ce s-a închis gazul, un punct sensibil în mersul pe scuter, devine mai stabilă.

 BMW C 400 X și BMW C 400 GT vin acum cu un ecran TFT mare de 6,5 inchi ca standard. În combinație cu aplicația BMW Motorrad Connected, el este conectat la controlerul multiplu de pe ansamblul ghidonului din stânga și poate fi operat rapid, sigur și convenabil. Ca parte a opțiunii Connectivity Pro,BMW C 400 GT poate fi echipat și cu un afișaj mare de 10,25”. De asemenea, se pot face apeluri, asculta muzică și naviga, doar prin conectarea prin Bluetooth a unui smartphone și a unui set de căști la sistemul de comunicare BMW Motorrad, fără alte aplicații.

În plus, aplicația gratuită BMW Motorrad Connected oferă navigare practică cu săgeți direct prin afișajul TFT. Pentru cei care doresc mai mult decât această navigație de bază, se poate instala un suport pentru BMW Motorrad Connected Ride Navigator sau BMW Motorrad Connected Ride Cradle (nu și împreună cu afișajul de 10,25 inchi).

BMW C 400 X și BMW C 400 GT au acum mai mult spațiu de depozitare sub șa. La BMW C 400 X volumul de depozitare a crescut cu 3 litri, la BMW C 400 GT, inclusiv buzunarele din față, cu până la 12 litri. BMW C 400 GT vine acum cu un parbriz reglabil manual ca standard și poate fi echipat din fabrică cu un portbagaj ca parte a echipamentului opțional.

Cu un spațiu de depozitare de 43,5 l, noul topcase nu oferă doar cu 13,5 l mai mult volum decât precedentul ci și o creștere la 10 kg a sarcinii utile, față de cele 5 anterioare. Topcase-ul are lumină interioară și port de încărcare USB. Un spătar și panouri laterale vopsite sunt, de asemenea, disponibile ca opțiuni pentru noul topcase, care se atașează cu un suport care anulează vibrațiile. În gama de accesorii sunt incluse și protecții pentru mâini și pentru caroserie.

Pe lângă versiunea de bază, Blackstorm metalizat, cu șa neagră/gri, jante și etriere negre, BMW C 400 X este disponibil și în noua variantă „Rugged”, cu un design și agresiv al părții frontale. Iar asta în condițiile în care nu putem spune că designul inițial era unul plictisitor…

În această versiune, BMW C 400 X are caroseria mat metalizat „Kalamata” jante și benzi roșii, anvelopele off-road și etriere aurii pe față. Un parbriz fumuriu, o negru/roșu, inserții de tablă din oțel inoxidabil și apărătoare pentru mâini disponibile ca accesoriu opțional completează aspectul robust. Inserțiile pentru picioare, precum și capete anodizate pentru ghidon sunt disponibile ca accesorii originale BMW Motorrad atât pentru BMW C 400 X cât și BMW C 400 GT.

BMW C 400 GT se bucură de o optimizare a accesibilității la sol dar și de o nouă variantă, „Exclusive”.

Pe lângă versiunea de bază Blackstorm metalizat cu șa, jante și etriere de frână negre, BMW C 400 GT este disponibil și în varianta „Exclusive”. Aceasta arecaroseria Diamondwhite metalizat, cu jante și benzi aurii, șaua neagră cu o emblemă brodată în culoarea jantelor și un parbrizul ușor fumuriu.  Iluminarea de podea cu o proiecție a siglei BMW și inserții de tablă din oțel inoxidabil completează look-ul premium al BMW C 400 GT.

BMW Motorrad

Comentarii

©2024 BMW BLOG ROMANIA.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

BMW BLOG ROMANIA aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account