BMW M4 DTM a ieșit la plimbare cu rivalii din Campionatul Super GT al Japoniei

La o lună după ultima etapă din sezonul DTM 2017, care a avut loc la Hockenheim (Germania), BMW M4 DTM a revenit în acţiune în Țara Soarelul Răsare.

BMW n-a fost singur în această vizită. Cei trei constructori teutoni implicaţi în DTM au încântat publicul numeros de la finala sezonului din Campionatul Super GT al Japoniei, de la Motegi (Japonia), unde au prezentat campionatul german de turisme în faţa spectatorilor japonezi şi a echipelor nipone. Aceasta a fost o vizită de răspuns, după ce DTM a primit constructorii din Super GT la finala DTM de la Hockenheim. Foarte posibil, acesta a fost și primul semnal serios al unei colaborări între cele două campionate în viitorul apropiat.

BMW Motorsport a trimis maşina BMW Driving Experience M4 DTM în Japonia. La volan s-a aflat pilotul BMW în DTM Augusto Farfus (Brazilia). DTM a jucat un rol important în programul week-endului din campionatul Super GT. Vineri, maşinile au rulat pe circuit pentru o sesiune exclusivă de jumătate de oră. Apoi au fost însoţite de maşinile Super GT în apariţiile comune de sâmbătă şi duminică. Înaintea cursei de duminică, maşinile DTM au luat parte la paradă, care, conform tradiţiei din campionatul japonez, are loc chiar înaintea startului.

„A fost un week-end fantastic şi ne-am bucurat de o primire călduroasă din partea organizatorilor, a echipelor şi a fanilor japonezi”, a declarat Farfus. „Cunosc Japonia din perioada când activam în Campionatul Mondial de Turisme (WTCC) şi am concurat în Super GT alături de Jörg Müller, cu BMW M6 GT3 înscris de BMW Team Studie. Ador Japonia. Fanii sunt pur şi simplu fantastici – sunt cu totul speciali. Prin urmare, mi-a plăcut să pilotez BMW M4 DTM pe circuitul Motegi şi să le ofer spectatorilor japonezi o primă imagine a ceea ce înseamnă DTM.”

Fanii de la circuit au avut ocazia de a vedea de aproape BMW M4 DTM, care a fot expus într-un cort ridicat special pentru DTM în paddock, precum şi la standuri pe parcursul sesiunilor „pit walks” de sâmbătă şi duminică. Programul a inclus şi numeroase sesiuni de autografe. De asemenea, echipele Super GT au arătat un mare interes faţă de vizitatorii din Europa şi au petrecut mult timp discutând cu oaspeţii din DTM.

Dincolo de acest gest reciproc de respect, nu putem decât să ne dorim o unificare (măcar parțială) a celor două campionate, sau adoptarea unor soluții tehnice care să permită desfășurarea unui număr de etape în comun. Ce poate fi mai frumos decât implicarea în DTM a unor modele precum Nissan GT-R, Honda NSX sau Lexus LC 500 GT?

 

Până la debutul următorului sezon DTM, vă puteți echipa cu accesorii din colecția BMW Motorsport:

BMW Motorrad

Comentarii

©2022 BMW BLOG ROMANIA.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

BMW BLOG ROMANIA aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account