Vânzările BMW Group au continuat să crească în noiembrie, cu un nou maxim istoric pentru automobilele electrificate
Vânzările BMW Group şi-au continuat tendinţa pozitivă în noiembrie: livrările la nivel mondial au crescut cu 1,4% faţă de aceeaşi lună a anului anterior, la 225.662 de unităţi. Livrările anuale la finalul lunii noiembrie au fost mai mari cu 1,7% faţă de anul precedent, cu un total de 2.296.174 de automobile premium BMW, MINI şi Rolls-Royce vândute.
„După o nouă creştere în noiembrie, continuă să ne apropiem de un nou record pentru întregul an aşa cum am prognozat”, a declarat Pieter Nota, membru al Consiliului de Administraţie al BMW AG şi responsabil pentru clienţi, mărci şi vânzări. „Automobilele noastre electrificate au performat şi ele foarte bine în noiembrie, cu o creştere a vânzărilor de 18,4%, atingând un nou maxim istoric. Luna trecută, unul din cinci BMW Seria 5 Sedan a fost plug-in hybrid,”, a continuat Nota.
Totalul vânzărilor mărcii BMW a crescut cu 2,9% în noiembrie, la 194.690 de unităţi. În acest an, vânzările mărcii BMW au urcat cu 2,4%, la 1.972.394 de automobile. Alături de segmentul de lux de succes, modelele BMW X noi şi revizuite, în special, au contribuit la creşterea mărcii, cu vânzări mai mari cu 23,1%, la 870.267 de unităţi, în primele 11 luni ale anului. Popularele BMW Seria 3 Sedan (+33,7%) şi Touring (+21,6%) au înregistrat şi ele creşteri de peste 10 procente în noiembrie.
Automobilele electrice BMW Group au mare cerere în rândul clienţilor
În noiembrie, vânzările de modele BMW Group electrificate au atins un nou maxim istoric, cu 17.480 de unităţi. Acesta include 13.590 de modele plug-in hybrid (+20,3%). Marca BMW i şi-a continuat tendinţa pozitivă din acest an, prin modelele BMW i3 şi BMW i8 (38.497 de maşini, +18,0%). Vânzările modelului plug-in hybrid MINI Cooper S E Countryman ALL4 au crescut cu aproape 50% în noiembrie (1.950 de automobile). Această dezvoltare reflectă interesul clienţilor faţă de mobilitatea electrificată. BMW Group susţine această tendinţă, iar până în 2021 va oferi peste 4.100 de puncte de încărcare pentru automobile electrificate la locaţiile sale din Germania. Ca pionier de mobilitate electrică, compania intenţionează să aibă un milion de automobile electrificate pe şosele la finalul anului 2021. Un sfert dintre maşinile BMW Group vândute în Europa vor fi electrificate în 2021; acest volum va ajunge la o treime în 2025 şi o jumătate în 2030. BMW Group îşi propune şi să ofere 25 de modele electrificate în 2023 – mai mult de jumătate vor fi integral electrice.
Concentrându-se pe o creştere profitabilă a vânzărilor într-un segment foarte competitiv, vânzările globale ale mărcii MINI pentru primele 11 luni ale anului au păstrat tendinţa descrescătoare (-2,7%), totalul fiind de 319.125 de unităţi. În noiembrie au fost vândute 30.509 unităţi (-6,8%). Pe lângă modelele principale, variantele John Cooper Works s-au dovedit foarte populare în rândul clienţilor.
În acest an, BMW Motorrad a continuat să înregistreze creştere solidă a vânzărilor. În primele 11 luni ale lui 2019, 161.368 de motociclete şi maxiscutere BMW au fost livrate clienţilor de pe mapamond (+6.0%). În noiembrie au fost vândute 11.791 de unităţi (-4,4%).
Vânzările BMW şi MINI în regiuni/pieţe
BMW Group şi-a extins vânzările în noiembrie în principalele regiuni precum SUA (+7,6%) şi China (+12,1%). În Germania, 28.833 de automobile BMW şi MINI (-2,9%) au fost vândute în aceeaşi lună. Pe parcursul anului, 298.526 de unităţi (+3,0%) au fost livrate către clienţii din Germania.
Într-un mediu de piaţă global care continuă să fie volatil şi foarte competitiv, compania se aşteaptă să obţină o creştere uşoară a vânzărilor pentru întregul an şi rămâne angajată strategiei sale de prioritizare a rentabilităţii faţă de volum.