Arată grila lui BMW Seria 4 Coupé mai bine fără număr de înmatriculare?

Site-ul oficial BMWUSA.com a publicat primele poze cu noul BMW Seria 4 Coupé fără număr de înmatriculare montat și la grila frontală. Așadar, apare o întrebare firească: Arată grila lui BMW Seria 4 Coupé mai bine fără număr de înmatriculare?

Desigur, cel mai mult ne interesează părerea voastră. Astfel că suntem curioși să citim părerile pe care ni le puteți lăsa în comentariile acestui articol.

Fiind vorba de design, este natural să fie privit subiectiv. Însă noi avem datoria să punctăm câteva aspecte care vă pot fi drept reper. În primul rând, legislativ vorbind, în România nu putem circula fără a avea câte un număr de înmatriculare montat atât la partea din față, cât și la cea din spatele mașinii. Nu întâmplător pozele cu BMW Seria Coupé fără plăcuță de înmatriculare frontală au fost publicate pe site-ul BMW dedicat Statelor Unite ale Americii. În SUA există multe state în care se poate circula legal și doar cu plăcuța de înmatriculare de la partea din posterioară a automobilului.

Dar trecând peste aceste impuneri ale legilor din fiecare țară și stat. Oare plăcuța de înmatriculare ajută la reducerea senzației că grila frontală are dimensiuni foarte mari? Sau ne încurcă vizual și arată ca nuca în perete?

Dimensiunile și proporțiile grilei noului Seria 4 au stârnit multe polemici. Dar este evident că BMW a dar multă atenție detaliilor care să nu lase decupajele imense să pară ca două guri căscate. La facelift-ul Seriei 7 designerii s-au rezumat la a umple spațiul cu clasicele lamele verticale. Însă la Seria 4 este prea mult “neant”, iar lamelele subțiri ar fi arătat cel mai probabil ca un gard banal. Din fericire ramele grilei încadrează un fel de “meșă” împletită și presărată cu ținte, care transformă aspectul general. Aceste detalii oferă substanță și fac grila să pară o declarație estetică nu doar prin dimensiunile sale.

Spațiul grilei duble nu este ocupat doar de numărul de înmatriculare și de plasa cu ținte. Putem observa că radarul, care era amplasat de obicei în centrul decupajului din spoilerul frontal, a fost mutat în una dintre “nările” Coupé-ului. Și este flancat de un panou protector. Deci este destulă aglomerație disimulată destul de discret în această grilă uriașă.

Personal, nu mă deranjează numărul de înmatriculare care are proporțiile aplatizate, ca în Europa. În schimb, plăcuțele din SUA au proporțiile unui platou de fursecuri și ar fi obturat prea mult din grilă. Ar fi arătat ca un scut mai mic peste un scut mai mare. În orice caz, aș spune că dacă mi s-ar da opțiunea, aș alege să nu montez număr de înmatriculare și pe fața Seriei 4. Aș prefera să port cu mândrie grila, nemascată. Oricum, grila se vede oricât de mare ar fi plăcuța de înmatriculare. E ca și cum te ascunzi după deget și pretinzi că nu te vede nimeni.

Bineînțeles, asta este doar opinia mea. Voi cum ați prefera? Cu, sau fără plăcuță?

Sursa pozelor: bmwusa.com, BMW

BMW Motorrad

Comentarii

©2020 BMW BLOG ROMANIA.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

BMW BLOG ROMANIA aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account