BMW a comunicat calendarul lansărilor de modele noi în România, pentru 2021

BMW Group România anunță un calendar bogat cu noutăți pentru acest an.Va fi disponibilă pentru clienții din România o varietate de modele, de la cel mai puternic BMW creat vreodată, până la noile modele electrice. Iar electrificarea va defini majoritatea motorizărilor.
Februarie – BMW iX3
BMW iX3 a fost disponibil pentru precomenzi clienților din România, după momentul dezvăluirii în iulie 2020. BMW Group România anunță că lansarea în România pentru primul SUV electric al mărcii bavareze are loc în ferbruarie 2021. BMW iX3 figurează în configuratorul online din site-ul bmw.ro cu prețuri care încep de la 64.082 de euro, cu TVA inclus. Modelul are un motor electric care livrează către roțile punții din spate 286 CP și 400 Nm. BMW iX3 accelerează de la 0 la 100 km/h în 6,8 secunde și are viteza maximă limitată electronic la 180 km/h. Bateria sa litiu-ion de 80 kWh (din care 74 kWh utilizabili) promite o autonomie electrică de până la 460 de kilometri în ciclul de testare WLTP – echivalentul a până la 520 de kilometri în ciclul de testare NEDC. Sistemul de încărcare permite alimentarea cu maximum 150 kW la stații DC și 11 kW la stații AC.
CLICK AICI pentru a vedea toate pozele și detaliile despre BMW iX3.
Martie – BMW Seria 4 Cabriolet (toate motorizările vor fi mild hybrid, cu sistem 48V)
La fix înainte de îmblânzirea vremii și trecerea la sezonul cald, BMW va lansa în România noua generație a Seria 4 Cabriolet în luna martie. Modelul renunță la acoperișul metalic al fostei generații și revine la clasicul acoperiș textil, care are avantajul unei greutăți reduse cu 40%. Acoperişul este acţionat de un motor electric care permite deschiderea sau închiderea în doar 18 secunde, prin apăsarea unui buton, inclusiv în mişcare la viteze de până la 50 km/h. Compartimentul variabil al soft topului permite extinderea capacităţii portbagajului de la 300 la 385 de litri atunci când acoperişul este închis. Modelul are și dotări specifice pentru confortul în timpul mersului decapotat. Printre acestea se numără sistemul de aer condiționat cu reglaj pe 3 zone, deflectorul de vânt, scaunele cu sistem de ventilare și încălzitoarele pentru spate, integrate în tetierele scaunelor frontale.
De asemenea, BMW Group România precizează că toate motorizările vor fi mild hybrid, cu sistem de 48V și starter generator care livrează un plus temporar de 11 CP. Acest sistem mild hybrid susține performanțele și eficiența modelelor M440i xDrive (374 CP), 420d (190 CP), 430d (286 CP) și M440d xDrive (340 CP). La momentul prezentării noului BMW Seria 4 Cabriolet se menționa că diesel-urile 430d și M440d xDrive vor fi disponibile din iulie, respectiv noiembrie 2021.
CLICK AICI pentru a vedea toate pozele și detaliile despre noul BMW Seria 4 Cabriolet.
Martie – MINI Hatch 3 şi 5 uşi face-lift
Gama MINI Hatch a fost actualizată stilistic și tehnologic. Plafonul în trei nuanțe opțional, noul contur al grilei frontale și stopurile cu design Union Jack standard sunt câteva dintre elementele care definesc estetica exteriorului. La interior găsim instrumentarul de bord digital cu ecran de 5 inch, preluat de la modelul electric MINI Cooper SE. Acesta este completat de ecranul tactil de 8,8 inch din centrul planșei de bord. Inelul de lumină LED care înconjoară acest ecran central are acum detalii realizate prin gravură cu laser.
Q1 – M5 CS, cel mai puternic BMW construit vreodată
BMW M5 CS va debuta în România în primul trimestru al anului 2021. Este cea mai radicală interpretare sportivă a sedanului M5. Aduce o versiune de 635 CP a motorului v8 de 4,4 litri și a tracut printr-o dietă de slăbire intensă. Este cu 70 kg mai ușor decât BMW M5 Competition. Bancheta spate a fost înlocuită cu 2 scaune tip scoică. În față sunt montate scaunele M Carbon de care au beneficiat mai întâi BMW M3 Sedan și BMW M4 Coupe. Capota și plafonul sunt la rândul lor făcute din plastic ranforsat ci fibră de carbon. M5 CS are și sistem de frânare cu discuri din ceramică și carbon. Iar specificațiile sale îi câștigă titlul de cel mai puternic și rapid model de șosea construit vreodată de BMW. Mai exact, M5 CS gonește de la 0 la 100 km/h în doar 3 secunde și atinge 305 km/h. În România, preţul lui BMW M5 CS este de 178.560 Euro cu TVA.
CLICK AICI pentru a vedea toate pozele și detaliile despre BMW M5 CS.
Aprilie – BMW M3 Sedan şi BMW M4 Coupe
Noua generație de modele BMW M3 Sedan și BMW M4 Coupe este animată de motorul de 3 litri cu 6 cilindri în linie, care este oferit în versiuni cu 480 CP, respectiv 510 CP pentru modelele Competition. Variantele cu 480 CP pot fi echipate și cu transmisie manuală cu 6 trepte. Pentru strunirea celor 510 CP este disponibilă doar transmisia automată cu 8 trepte. Inițial, M3 și M4 vor fi propuse doar cu tracțiune la puntea spate. Dar, în premieră pentru aceste modele, tracțiunea integrală M xDrive va fi oferită din vara lui 2021. Vestea bună pentru puriști este că și tracțiunea integrală oferă un mod 2WD, în care se poate rula exclusiv cu tracțiune spate.
CLICK AICI pentru a vedea toate pozele și detaliile despre noile BMW M4 Sedan și BMW M4 Coupe.
Q3 – BMW X3 și BMW X4 facelift
Încă nu există informații oficiale despre specificațiile exacte aduse de actualizarea modelelor X3 și X4. Dar BMW Group România ne confirmă lansarea lor în al treilea trimestru din 2021 și precizează că vor include și mai multe versiuni, dacă nu toate, mild hybrid, hibrid plug-in şi electric. între timp au apărut poze spion care arată că și varianta electrică BMW iX3 va trece printr-o actualizare, cel puțin la nivel estetic.
Q3 – BMW Seria 4 Gran Coupe
Pentru al treilea trimestru din 2021 este programată și lansarea lui BMW Seria 4 Gran Coupe, iar BMW Group România spune că toate motorizările vor fi mild hybrid, cu sistem de 48V. În 2021 are loc și dezvăluirea versiunii electrice BMW i4. Însă nu se menționează dacă aceasta va sosi și în România până la finalul lui 2021.
Q4 – BMW iX
Pentru ultimul trimestru al lui 2021 BMW Group România anunță lansarea SUV-ului electric BMW iX. Acesta are o propulsie cu peste 500 CP și o bateria de peste 100 kWh, care promite atonomie de 600 km (WLTP). Noua tehnologie de încărcare a BMW iX permite încărcarea rapidă DC de până la 200 kW. Astfel, bateria poate fi încărcată de la 10 la 80% din capacitatea sa maximă în mai puţin de 40 de minute. Iar în 10 minute poate fi acumulată suficientă energie în baterie pentru a creşte autonomia cu peste 120 de kilometri.
CLICK AICI pentru a vedea toate pozele și detaliile despre BMW iX.
