BMW i8 Sophisto Grey, surprins pe străzile din München

Un BMW i8 nou-nouț a fost surprins parcat undeva prin München. Cel mai probabil un model de preproducție, acesta era vopsit în nuanța Sophisto Grey cu accente Frozen Grey – o combinație care îi accentuează spiritul sportiv. Jantele cu care echipată aceasta aveau diametrul de 20 de inchi si se regăsesc în catalogul modelului sub denumirea Turbine Styling 444, fiind una dintre cele trei opțiuni disponibile pentru i8.

În prezent, i8 poate fi configurat în patru culori exterioare, trei dintre acestea fiind disponibile exclusiv pentru gama BMW i. Indiferent de vopseaua pentru care se optează, exteriorul lui i8 arată fabulos, nuanțele Iconic Silver, Protonic Blue, Crystal Blue și Sophisto Grey contrastând puternic cu centura neagră care evidențiază celula de rezistență „Life Module”. În funcție de culoarea aleasă, unele detalii ale spoilerului spate, ale pragurilor sau grila radiatorului sunt vopsite în nuanțele BMW i Blue sau Frozen Grey.

BMW-i8-Sophistograu-Sophisto-Grey-Frozen-ungetarnt-Leipzig-02

BMW i8 folosește o sistem propulsie de tip plug-in hibrid ce constă într-un motor turbo cu trei cilindri în linie asistat de un motor electric cu tehnologie BMW eDrive. Propulsorul de 1,5 litri dezvoltă – mulțumită sistemului de supraalimentare BMW TwinPower Turbo – o putere maximă de 231 CP, pe care o transmite exclusiv punții spate. Roţile anterioare sunt antrenate de un motor electric de 131 CP care permite o autonomie în modul EV de până la 35 km și care poate duce i8-ul până la o viteză maximă de 120 km/h.

Celula Life Module care găzduiește habitaclul este construită din CFRP (Carbon Fiber Reinforced Plastic) și poate acomoda până la 4 pasageri într-o configurație 2+2. Mulțumită materialelor folosite, aceasta oferă are o rezistență la impact excelentă, în condițiile în care are o masă cu 50% mai mică decât în cazul în care ar fi fost realizată din oțel și cu 30% mai redusă decât a unei structuri similare din aluminiu. Ușile „fluture” sunt de asemenea realizate din CFRP ranforsat cu aluminiu – fiind diferite de cele din sticlă prezentate inițial de conceptul cu același nume.

BMW-i8-Sophistograu-Sophisto-Grey-Frozen-ungetarnt-Leipzig-04

Toate aceste tehnologii de reducere a greutății au coborât masa lui i8 la numai 1.490 kg, fiind cu 200 kg mai ușor decât un M3.

În Germania, prețurile lui BMW i8 pornesc de la 126.000 de euro, dar nu avem încă nicio confirmare legat de disponibilitatea acestuia pe piața din România. Dar nu este exclus să-l vedem și pe străzile de la noi, cât de curând.

 

BMW Motorrad

Comentarii

©2020 BMW BLOG ROMANIA.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

BMW BLOG ROMANIA aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account