BMW E36 by MadnessCrew – Cotoii vechi și noi

BMW E36

Există o perioadă în viața fiecărui om când vrea mai multe. Vrea o casă mai mare, o mașină mai nouă, o viață mai bună în general. Mânați de succesul altora văzut și invidiat pe la televizor, toți alergăm după ce au alții și ce credem noi că le aduce fericirea.

Text: Mihai Alexandrescu | Foto: Cars Photo

Așa gândea și Bogdan, omul nostru din bemveu, acum ceva vreme când toate îi mergeau bine. Doar că a venit criza și, la fel ca și în cazul nostru, planurile de mai bine s-au transformat în planuri de avarie. S-a întristat omu când a văzut că bulangii ăia de pe Wallstreet au băgat o lume întreagă în criză și n-au pățit nimic. A urmat o perioadă gri pentru el, dar care l-a ajutat să se descopere pe sine și să găsească adevărata valoare a lucrurilor. Nu și-a luat animal de casă, câțel, purcel sau pisică, dar și-a luat un cotoi din 93, coupe, manual, cu un doi litri de 150 cai sub capotă. A văzut că BMW E36 nu este mașina mai nouă pe care și-o dorise, dar a văzut că BMW E36 este mașina mai veche pe care și-o dorește toată lumea, inclusiv fratele nostru bulgarul și fratili nuostru moldovianul. Așa că s-a dus cu ea la E36 Fest unde a cunoscut alții ca el, a văzut pisici care au plecat de pe străzi și au ajuns aristocrate, parcate în garajele unor oameni care le întrețineau cu bani și dragoste și a văzut că motanul lui are o grămadă de potențial. Îndrumat de oamenii prietenoși de acolo și mânat de ambiția de a avea un BMW E36 care să se ridice la nivelul așteptărilor lui s-a apucat să strângă din nou banii furații de la bulangii ăia de pe Wallstreet și să se documenteze foarte bine despre viitoarea lui investiție.

BMW E36

În primul rând, trebuie să știți că tuning-ul nu înseamnă neapărat o vopsea cât mai stridentă, jante cât mai lucioase, eleroane cât mai mari, luminițe sub praguri și stickere cu 4Tuning în geam. În DEX scrie așa – „acțiune sau preocupare de a îmbunătăți, regla sau particuliza caracteristicile funcționale sau estetice ale unui sistem tehnic existent”. Și asta a făcut și Bogdan al nostru – a luat o pisică amărâtă de pe stradă și i-a oferit o viață nouă. S-a precupat s-o îmbunătățească adică. Pe banii lui chiar, odinioară furați de bulangii ăia de pe Wallstreet. De început a început cu culoarea, pe care a testat-o mai întâi pe calculator stresându-și toți prietenii cunoscători de Photoshop. Apoi a început să achiziționeze elementele de caroserie care-i lipseau pentru a construi un cotoi care să se bată de la egal la egal pentru pisicuțe și păsărici cu ceilalți motani concurenți – bandouri M, bară față/spate de M, evacuare de M, praguri Luxury M, capotă, grilă, aripi și bord de E36 facelift. Pentru că mașina a fost revopsită a cumpărat tot ce înseamnă chedere exterioare, a cumpărat și un parbriz nou, plus faruri ZKW și stopuri fumurii. Cel mai mult a alergat după setul de jante BBS RS pe 17 inci, foarte rare și foarte scumpe.

BMW E36

În primul rând, trebuie să știți că tuning-ul nu înseamnă neapărat o vopsea cât mai stridentă, jante cât mai lucioase, eleroane cât mai mari, luminițe sub praguri și stickere cu 4Tuning în geam. În DEX scrie așa – “acțiune sau preocupare de a îmbunătăți, regla sau particuliza caracteristicile funcționale sau estetice ale unui sistem tehnic existent”.

Acum că mașina arăta bine, i-a instalat și un set de suspensii reglabile care să coboare puțin mașina și să completeze puțin profilul reîmprospătat de jantele BBS. La interior a înlocuit volanul stock cu unul de M5 E39, i-a pus aer condiționat cu dublă evacuare, niște scaune Recaro și un plafon nou, din catifea neagră. Mai erau multe în planul lui de modificat la interior, dar a preferat investiția în jante și bine a făcut că nu se găsesc ușor alea. Sistemul audio nu avea cum să rămână stock însă pentru că lui Bogdan îi cam place cheia sol. A băgat banii în niște boxe Focal pe față, altele JL în spate. Toate făcute ca la carte, să arate ca din fabrică. Partea mecanică e și ea foarte importantă dacă vrei să te bucuri de mașină, iar aici Bogdan nu a făcut compromisuri. I-a luat cutie nouă de la ZF, a schimbat tot ce înseamnă bucșe, flanșe și pentru că mașina mergea mai bine și mai tare i-a schimbat și ambreiajul cu unul mai potent de la Sachs și a achiziționa un sistem de frânare, cu discuri striate de la ATE. Acum că BMW-ul E36 a ieșit așa cum a vrut el, îl vinde. Caută ceva mai nou. Semn că-i merge mai bine ori că s-a terminat criza.

Mai multe detalii despre clubul MadnessCrew poți afla de pe site-ul lor oficial www.madnesscrew.ro sau de pe pagina lor de Facebook.

A apărut numărul trei al revistei BMW Blog România și poate fi găsit în toate magazinele Inmedio din țară și la chioșcurile de difuzare a presei de la nivel național.

Promo BBR_3

BMW Motorrad

Comentarii

©2024 BMW BLOG ROMANIA.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

BMW BLOG ROMANIA aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account