BMW Seria 3 G20 surprins în poze spion
BMW Seria 3 G20 apare în poze spion deja, la nici un an de la prezentarea facelift-ului pentru actuala generație, ceea ce facem să credem că viitorul Seria 3 se află într-un stadiu destul de avansat al dezvoltării.
BMW Seria 3 G20 este, la fel ca orice Seria 3, un model de o importanță vitală pentru bavarezii. Seria 3 este cel mai bine vândut model din gama BMW și este una dintre cele mai bine vândute mașini din segmentul premium, așa că e lesne de înțeles importanța acestui model în economia brandului. Și, chiar dacă în aceste poze, BMW Seria 3 G20 este foarte bine camuflat, putem să distinge câteva lucruri ascunse sub îmbrăcămintea alb/negru.
În primul rând, este destul de evident că partea frontală a viitorului BMW Seria 3 G20 va împrumuta câteva linii de design prezentate de BMW pe noul Seria 7, ceea ce nu reprezintă un lucru rău, atâta timp cât designul nu va fi unul de genul păpușilor rusești Matrioșka. Farurile pare mai alungite, mai înguste și lipite de grila frontală, iar aceasta din urmă, cel puțin din aceste poze, pare să aibă mai puține bare verticale. Profilul viitorului BMW Seria 3 G20 nu ne arată foarte multe detalii, mai ales că proporțiile par să fie asemănătoare, chiar dacă, probabil, viitorul Seria 3 va fi mai lung și mai lat decât actuala generație, în timp ce ampatamentul ar putea fi și el ceva mai lung. Totuși, putem observa curba Hofmeister și faptul că ambele console, dar în special cea din față, sunt foarte scurte, ceea ce se traduce într-un comportament dinamic foarte bun în marea majoritate a cazurilor. Partea din spate rămâne însă o enigmă pentru că pe lângă camuflajul intens, blocurile optice sunt unele false, tocmai pentru a ne induce în eroare și pentru a ascunde și mai bine designul real. Totuși, eșapamentul dublu poate fi un indiciu care să ne sugereze că modelul testat este un 340i.
Deși viitorul BMW Seria 3 G20 va fi ceva mai mare decât actualul F30, ne așteptăm ca viitoarea generație să aibă o greutate mai redusă. Știm deja că BMW utilizează plasticul ranforsat cu fibră de carbon pe mai toate modele sale, însă proporția în care acest nou material va fi folosit în cazul viitoarei generați Seria 3 nu ne este cunoscută. Oricum, pe lângă fibra de carbon, viitorul BMW Seria 3 G20 va beneficia și de aluminiu, precum și alte materiale ușoare care să-i reducă greutatea. Încă nu avem detalii nici despre motorizările ce vor fi disponibile din 2018 odată cu lansarea oficială a modelului BMW Seria 3 G20, dar ne așteptăm la o suită alcătuită din propulsoare cu trei, patru și șase cilindri, precum și la una sau poate chiar două versiuni de tip plug-in hybrid.
Sursă: BMWBlog.com via Autoblog.com