Seria 7 în care a fost ucis Tupac este de vânzare pentru 1,5 milioane de dolari

Seria 7 în care a fost ucis Tupac este de vânzare pentru 1,5 milioane de dolari

La mai bine de 21 de ani după ce legendarul rapper Tupac a fost ucis în Las Vegas, mașina în care acesta se afla în noaptea fatidică a ieșit la vânzare. Pentru doar 1,5 milioane de dolari.

Pe 7 septembrie 1996. Tupac Shakur se afla în dreapta unui 750iL E38 în Las Vegas condus de producătorul Suge Knight, când dintr-un Cadillac din trafic au fost trase 14 focuri de armă. Patru dintre acestea l-au atins pe rapperul american, în ciuda eforturilor șoferului de a evada pe o distanță de 2 kilometri cu două anvelope care pierdeau aer. Șase zile mai târziu, acesta a murit la spital în urma rănilor și a intrat în legenda muzicii de peste Ocean.

La acea dată mașina era aproape nouă, iar după incident a fost scoasă la licitație de către Poliția din Las Vegas. Ulterior, a fost folosită de câțiva proprietari fără notorietate publică pentru 195.000 de kilometri, iar recent a fost restaurată la starea inițială, fiind păstrate chiar și jantele originale.

Deși vorbim despre un incident morbit, dealerul Celebrity Cars Las Vegas a scos mașina la vânzare pentru suma de 1,5 milioane de dolari, în speranța că fanii lui Tupac vor dori o bucată de istorie, fie ea și nefericită. Mașina în cauză este la vânzare încă din februarie, dar între timp și-a schimbat vânzătorul. Acest 750iL nu este singura mașină cu o poveste tragică din care americanii vor să scoată câți mai mulți dolari, pe listă fiind și Ford-ul Bronco folosit de O.J. Simpson sau dricul care l-a purtat pe J.F. Kennedy pe ultimul drum. Hummer-ul H1 deținut de Tupac s-a vândut cu 337.000 de dolari.

BMW Seria 7 E38 750iL folosea un propulsor V12 cu o cilindree de 5,4 litri, puterea fiind de 326 CP, iar momentul motor de 490 Nm. Astfel, BMW Seria 7 E38 750iL putea să accelereze de la 0 la 100 km/h în 6,6 secunde, de la 0 la 160 km/h în 15,9 secunde și de la 0 la 200 km/h în 29,5 secunde, pentru a se opri la o viteză maximă, limitată electronic, de 250 km/h. E38 a crescut și în greutate și s-a oprit la 1.960 de kilograme pentru versiunea cu ampatament lung. În același timp, transmisia a devenit una automată cu cinci rapoarte, de proveniență ZF, care beneficia și de „modulul” Steptronic, care permite schimbarea manuală a treptelor.

 

Comentarii

©2017 BMW BLOG ROMANIA.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

BMW BLOG ROMANIA aparține grupului de presă IN MOTION MEDIA.

Conectează-te folosind datele de autentificare

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account