G-POWER ridică puterea lui BMW M8 Gran Coupé la 820 de cai și 1.000 Nm!

Probabil durează mai mult să-i pronunți numele modelului G-POWER G8M Bi-TURBO Gran Coupé, decât să ajungă el de la 0 la 100 km/h. Spunem asta fiindcă este bazat pe modelul de serie BMW M8 Competition Gran Coupé, care are 625 CP și prinde “suta” în doar 3,2 secunde.

Dar G-POWER are deja multă experiență cu V8-ul bavarez, utilizat de versiunile M8, dar și de M5, X6 M și X5 M. Pentru toate acestea oferă creșteri substanțiale ale puterii. Iar în cazul lui BMW M8 Competition Gran Coupé se oferă trei etape de evoluție a resurselor.

Primul nivel de creștere a puterii se obține prin montarea unității electronice GP-720. Aceasta permite dezvoltarea a 720 CP și 850 Nm, față de cei 625 CP și 750 Nm livrați de varianta de serie a V8-ului de 4,4 litri cu două turbine.

Etapa a doua de creștere este obținută cu unitatea electronică GP-770. În acest caz se produs 770 CP și 930 Nm. Iar acest software este oferit doar în combinație cu montarea unui set de downpipes sport (țevile de la ieșirile turbinelor) și a sistemului de evacuare GP-DEEPTONE. Această evacuare este făcută din oțel inoxidabil și are ornamente din fibră de carbon pentru cele patru ieșiri cu diametru de 101 mm.

Software-ul de top este GP-820, care ajută la producerea a 820 CP și 1.000 Nm. Pe lângă setul de downpipes și evacuare, regăsite la varianta de 770 CP, modelul cu software GP-820 este obligatoriu echipat și cu un upgrade GP-900 pentru turbine.

Se poate renunța și la limitarea vitezei maxime, care permite rularea cu până la 305 km/h. În cazul modelelor M8 preparate de G-POWER, plafonul vitezei urcă la 330 km/h. Tunerul nu precizează cât s-a îmbunătățit sprintul lui M8 Gran Coupé după aceste intervenții. Dar este evident că aproape 200 de cai putere în plus se traduc printr-un comportament mai brutal.

Modelele G-POWER G8M Bi-TURBO Gran Coupé pot beneficia și de capotă din carbon GP-VENTURI cu fante de aer care oferă o mai bună ventilare a motorului. Opționale sunt și filtrele de aer tip racing, downpipes tip motorsport, upgrade-ul pentru transmisia Steptronic. Caracterul sportiv mai poate fi evidențiat cu eleronul GP-DYNAMIC RR și cu jantele HURRICANE RR sau RS, care au diametru de 21 de inch.

Sursa informațiilor și pozelor: g-power.com

BMW Motorrad

Comentarii

©2022 BMW BLOG ROMANIA.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

BMW BLOG ROMANIA aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account