Reglaje fine: Setul de amortizoare și arcuri KW pentru BMW M8 Coupé

KW automotive GmbH explică faptul că tehnologia de amortizare propusă pentru BMW M8 Coupé este aceeași utilizată și în cazul ediției limitate BMW M4 GTS și asigură stabilitate în timpul virării, chiar și la viteze mari. S-a pus un accent pe reducerea tendinței caroseriei de a se înclina în virajele rapide. De asemenea, amortizoarele ajustabile KW folosesc o serie de supape pentru a oferi și un nivel de confort crescut.
Compresia și destinderea sunt ajustabile independent pentru viteze mici sau înalte. Pentru destindere reglajul are 16 click-uri, astfel că se poate alege un răspuns mai ferm al direcției sau un plus de confort. Rotițele de pe amortizor permit reglaje care favorizează confortul sau aderența anvelopelor. Kit-ul de suspensii KW Variant 4 oferă reglaj cu șase click-uri pentru presiunea la viteze mici și 15 click-uri pentru compresia la viteze mari. Din fabrică setul KW are reglajul Performance, dar documentația tehnică oferă instrucțiuni și pentru un reglaj recomandat pentru confort, numit Street Setup.
De asemenea, acest set de amortizoare și arcuri au și caracteristica de a nu lăsa caroseria să sără când se trece peste limitatoare de viteză.
KW menționează că instalarea setului KW Variant 4 include și un așa-zis kit de anulare a sistemului adaptiv de control al amortizării specific lui BMW M8. În rest, toate celelalte sisteme de asistare și control al dinamicii rămân active.
Ca o alternativă pentru setul de amortizoare și arcuri Variant 4, specialistul KW oferă seturi de arcuri ajustabile atât pentru BMW M8 (F92) și BMW M8 Competition, cât și pentru versiunile M850i xDrive ale modelelor BMW Seria 8 Coupé (G14), Cabriolet (G15) și Gran Coupé (G16). În cazul lui BMW M8 arcurile reduc garda la sol cu 5-20 mm la puntea față și 5-15 mm la puntea spate. La BMW M850i xDrive Coupé (G14) coborârea este de 10-25 mm la ambele punți. BMW M850i xDrive Cabriolet (G15) coboară cu 15-30 mm la puntea față și 10-25 mm la puntea posterioară. Iar la BMW M850i xDrive Gran Coupé (G16) garda este redusă cu 20-35 mm la puntea din față și 30-45 mm la puntea din spate.
Sursa informațiilor și pozelor: kwsuspensions.net
