Tunerul ADRO propune o grilă frontală redimensionată pentru BMW M3 și M4
ADRO a prezentat conceptul său pentru „optimizarea” designului controversat al grilei frontale care definește personalitatea noii generații de modele BMW M3 și M4.
A reușit ADRO să îmbunătățească designul grilei?
ADRO (Aerodynamic Development Race Optimization) este un tuner specializat în crearea de elemente pentru caroserie. Acestea sunt proiectate în California și produse în Coreea de Sud. Iar designul lor are rol atât estetic cât și funcțional, deoarece sunt gândite pentru a avea rol aerodinamic.
Folosind această experiență, ADRO ne spune că și-a propus să creeze o grilă frontală cu dimensiunile potrivite pentru designul noilor modele BMW M3 și M4. Fiindcă, după cum bine știm, modelele bavareze au din fabrică o grilă cu decupaje verticale foarte ample, care a stârnit multe polemici. Dacă tunerul a reușit să optimizeze designul și dimensiunile grilei rămâne la decizia fiecăruia dintre voi. Și puteți să vă exprimați părerea în secțiunea de comentarii de la baza acestui articol.
Iar ca reper, puteți compara imaginile publicate de ADRO cu pozele oficiale ale modelului M3.
Oricum, un lucru este clar. ADRO a acordat în mod vizibil atenție pentru ca grila pe care a conceput-o să se înscrie cât mai armonios în designul extravagant al modelelor M3 și M4.
Tunerul precizează că elementele noii grile sunt fabricate din fibră de carbon și au sisteme de prindere care permit instalare precisă și ușoară.
De asemenea, ADRO subliniază că instalarea grilei sale include toți senzorii, precum și camerele și sisteme pentru asistarea condusului. Toate acestea rămân amplasate în aceleași poziții unde sunt montate din fabrică. Deci nu este afectată sau modificată funcționarea lor, așa cum este setată de BMW.
Kit complet de elemente pentru caroseriile modelelor BMW M3 și M4
Pe lângă noua grilă frontală, ADRO oferă și set de elemente auxiliare pentru a spori aspectul sportiv al modelelor BMW M3 Sedan/Touring și BMW M4 Coupe/Cabriolet. Este vorba despre o extensie la baza spoilerului frontal, praguri laterale, difuzor pentru spoilerul din spate și un eleron cu dimensiuni impozante.
Sursa pozelor și informațiilor: adro.com