Începerea producţiei la Dingolfing: primul BMW Seria 8 Cabriolet a părăsit linia de asamblare

La patru luni după ce producţia noului BMW Seria 8 Coupé a început la Dingolfing, familia BMW Seria 8 este completată de un nou membru provenit din Bavaria Inferioară. La începutul acestei săptămâni, uzina BMW Group din Dingolfing a început producţia de serie a noului BMW Seria 8 Cabriolet, care va fi construit alături de variantele BMW Seria 5 şi Seria 7 pe o singură linie de asamblare. BMW Group a investit câteva sute de milioane de euro în noua familie de modele la locaţia din Bavaria Inferioară, consolidând rolul uzinei din Dingolfing ca principală fabrică pentru segmentul superior al clasei de lux.

Soft top textil nou dezvoltat

Conducătorul şi pasagerii de la bordul noului BMW Seria 8 Cabriolet sunt protejaţi de elemente printr-un soft top clasic. Acoperişul multistratificat se evidenţiază prin designul de minimizare a masei şi izolarea fonică excelentă.

Noul BMW Seria 8 Cabriolet este echipat standard cu un soft top de culoare neagră, dar se poate opta şi pentru o variantă Anthracite Silver. Soft topul se deschide şi se închide complet automat în doar 15 secunde.

Două variante de model disponibile de la lansare

Două variante de motorizare vor fi disponibile atunci când noul BMW Seria 8 Cabriolet va fi disponibil pe piaţă în martie 2019: Un motor V8 va echipa BMW M850i xDrive Cabriolet şi va furniza o putere impresionantă ce poate fi experimentată într-o manieră fascinantă atunci când se rulează cu plafonul coborât. Motorul de 4,4 litri, cu opt cilindri, de ultimă generaţie a fost redezvoltat complet pentru a oferi un maxim al puterii de 530 CP şi un cuplu maxim de 750 Nm.

BMW 840d xDrive Cabriolet se bazează pe un motor diesel care nu are echivalent în mediul competiţional, pentru a furniza tracţiune superioară şi consum redus. Motorul de 3,0 litri, cu şase cilindri dispuşi în linie, generează o putere maximă de 320 CP şi un cuplu maxim de 680 Nm.

Ambele variante de motor sunt conforme cu standardul de emisii Euro 6d TEMP. Transferul puterii se realizează printr-o transmisie sport Steptronic cu opt trepte şi tracţiune integrală inteligentă BMW xDrive.

Uzina BMW Group din Dingolfing

Uzina din Dingolfing este una dintre cele 31 de locaţii de producţie pe care BMW Group le are pe mapamond. În fiecare zi, aproximativ 1.600 de automobile BMW Seria 3, Seria 4, Seria 5, Seria 6, Seria 7 şi Seria 8 părăsesc linia de asamblare a uzinei auto 2.4. În 2017, uzina a produs un total de peste 376.000 de automobile. În prezent, uzina din Dingolfing are o forţă de muncă de aproximativ 18.000 de angajaţi, dintre care 800 de stagiari.

Pe lângă producţia principală de automobile, componentele auto, precum scaune şi piese presate, şi cele pentru şasiu şi tren de rulare sunt şi ele produse la uzina BMW Group din Dingolfing. Datorită experienţei sale în procesarea aluminiului şi anii de experienţă în producţia transmisiilor alternative, uzina BMW Group din Dingolfing furnizează locaţiei de producţie din Leipzig componentele principale pentru modelele BMW i, precum baterii de înaltă tensiune, transmisii electrice şi structuri Drive. În plus, la Dingolfing se produc acumulatori de înaltă tensiune şi motoare electrice pentru modelele hybrid plug-in ale BMW Group.

De asemenea, locaţia face caroserii brute pentru toate modelele Rolls-Royce. „Dynamic Centre”, un punct de tranzit şi spaţiu de stocare de mari dimensiuni, furnizează organizaţiei retail BMW şi MINI din lumea întreagă piese şi accesorii originale.

BMW Motorrad

Comentarii

©2024 BMW BLOG ROMANIA.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

BMW BLOG ROMANIA aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account