#RacingMIMI şi Dominic Marcu – performanţă solidă la Baia Mare

Etapa de coastă de la Baia Mare, Trofeul Gutâi, este una din cele mai solicitante ale sezonului, cu un traseu cu o lungime de 5,2 km şi peste 40 de viraje. Vremea dificilă, cu ploaie şi ceaţă, a crescut şi mai mult gradul de dificultate al competiţiei din weekendul care tocmai s-a încheiat şi a deschis rezultatul pentru orice posibilitate. O serie de optimizări suplimentare făcute de echipa Automobile Bavaria – Vitesco Technologies marchează un nou pas în dezvoltarea modelului de curse, în contextul unor teste şi experimentări continue. Alături de acestea, un set-up excelent al echipei de asistenţă Hashtag Motorsport şi pneurile de ploaie Michelin Sport excelente, toate l-au susţinut pe Dominic Marcu într-una dintre cele mai bune performanţe ale sezonului.

Pilotul oficial #RacingMIMI a îmbunătăţit permanent timpul pe parcursul celor două zile de concurs, deşi condiţiile meteorologice s-au degradat constant. După ce ziua de sâmbătă a fost dedicată testelor şi pregătirii traseului deosebit de tehnic, timpii de urcare s-au îmbunătăţit sâmbătă cu mai bine de 7 secunde în context de ploaie şi ceaţă puternică.

Echipa s-a întrebuinţat la maximum de susţinerea Renovatio, cea mai mare reţea de staţii de încărcare din România. O dimensiune a solicitării MIMI este dată de consumul în regim de cursă – peste 5,3 kWh pe urcare, adică peste 1 kWh per km sau 1,3 kWh pe minut! Consumul în weekend, cu un total de 8 urcări, a fost de aproximativ 45 kWh.

(Credit foto: RallyArt.ro)

Cea mai bună performanţă a sezonului

Cu un timp cumulat de 7:56,388 în cele două manşe de concurs, Dominic a încheiat etapa de la Baia Mare pe locul al 21-lea în clasamentul general după ce, până acum, cea mai bună clasare fusese poziţia a 31-a, în cursa de deschidere de la Cheile Grădiştei. A fost o luptă deosebit de strânsă, la numai 0,458 secunde de o clasare în Top 20 şi 1,401 secunde de locul al 19-lea. Timpul îl plasează pe Dominic pe un virtual loc al şaptelea din 15 participanţi la clasa două roţi motorice (automobilul electric nu punctează încă la acest clasament).

„Este meritul echipei care a pregătit maşina excelent, în timp ce Dominic a pilotat foarte bine pe ploaie şi ceaţă. Cu o automobil de serie cu pregătire minimă am reuşit să fim deosebit de competitivi – aceasta arată clar potenţialul dinamic MINI Cooper SE, un hothach electric veritabil”, explică Alexandru Şeremet, Corporate Communication Manager BMW Group România.

(Credit foto: RallyArt.ro)

Artă şi motorsport.

MIMI continuă proiectul de „cea mai rapidă galerie de artă din lume” alături de alături de serviciul George al BCR. Proiectul expune o nouă lucrare pe acoperişul maşinii, dintr-o serie de lucrări de artă create de ilustratori români pentru brandul George al BCR, într-un proiect coordonat de One Night Gallery. Este o invitaţie pentru public de a descoperi permanent prezenţa mărcii în competiţii şi doreşte, folosind experienţa de jumătate de secol a mărcii în această direcţie, să construiască legături noi între artă şi motorsport.

Noua lucrare este semnată de Bianca Dumitrascu. „George și Von Ethel Lacombe, tehnologie și art nouveau. Concepte care pot părea contrastate, dar care, la bază, au aceeași misiune: îmbunătățirea vieții cotidiene cu soluții eficiente și eleganță. Lucrarea ilustrează capacitatea noastră de a încorpora tehnologia în viața de zi cu zi, păstrând în acelaşi timp legătura cu tradițiile și natura”, explică Bianca.

(Credit foto: Rally Cow)

#RacingMIMI

Instagram: https://www.instagram.com/racingMIMI

Facebook: https://www.facebook.com/racingmimi

https://www.mini.ro/ro_RO/home/campaigns/mini-mimi.html

 

Despre MINI Electric Racing

Parteneri:

Vitesco Technologies – partener tehnologic.

Automobile Bavaria – partener de pregătire service.

Hashtag Motorsport – asistenţă service.

Michelin – Pneuri.
BCR – George – Pentru cea mai rapidă galerie de artă din lume.

Renovatio – Soluţii de încărcare oriunde în România.

MINI Electric Racing susţine Fundaţia Motivaion.

Optimizare continuă alături de partneri

Alături de partenerul cel mai important, Vitesco Technologies, proiectul acumulează etapă de etapă tot mai multă experienţă care poate fi valorificată pentru optimizarea automobilului cu susţinerea echipei Automobile Bavaria. Pneurile Michelin pun cuplul instantaneu al modelului electric pe asfalt, fie că este vorba de soluţii de stradă, pentru evenimente demonstrative, cu excelentul Michelin Pilot Sport 4, sau soluţii de competiţie Michelin Sport. Proiectul este alimentat de fiecare dată de eforturile Renovatio, cea mai mare reţea de staţii de încărcare din România. Ca de obicei, Hashtag Motorsport asigură asistenţa de service la toate competiţiile la care participă MIMI. O prezenţă specială este asigurată mereu de colaborare cu BCR – George şi colantarea acoperişului, un element de personalizare specific MINI, cu o lucrare de artă specială create de ilustratori români pentru brandul George al BCR, într-un proiect coordonat de One Night Gallery

Alături de fundaţia Motivation

Fundaţia Motivation România este o organizaţie nonguvernamentală, nonprofit, creată în 1995 pentru a veni în sprijinul copiilor şi adulţilor cu dizabilităţi. Serviciile pe care le oferă acoperă o gamă largă de nevoi, de la evaluare şi echipament adaptat pentru diferite tipuri de dizabilităţi motorii la recuperare activă şi instruire pentru viaţă independentă alături de un instructor în scaun rulant, sport adaptat, consultanţă pentru accesibilizarea spaţiilor şi angajare. Până în prezent, Motivation a redat libertatea de mişcare şi speranţa într-o viaţă împlinită pentru mai mult de 25.800 de persoane cu dizabilităţi din România.

Din anul 2017, Fundaţia Motivation România derulează campania de informare şi conştientizare #PeBune?, care are drept scop eliberarea locurilor de parcarea dedicate persoanelor cu dizabilităţi şi ocupate abuziv. Mesajul central al campaniei este „Persoanele cu dizabilităţi NU ÎŞI DORESC loc de parcare dedicat, însă AU NEVOIE de el.”, tocmai pentru a arăta diferenţa între un moft şi o nevoie reală. Susţinătorii campaniei pot da acest mesaj mai departe prin distribuirea de pliante informative sau prin afişarea de autocolante pe maşinile personale. De asemenea, marile magazine sau administratorii de parcări pot deveni parteneri ai campaniei prin afişarea mesajului la locurile de parcare dedicate persoanelor cu dizabilităţi. Mai multe informaţii pe www.motivation.ro.

„Pentru noi, Ciprian este un erou adevărat, ne inspiră prin forţa lui de a depăşi dificultăţi şi de a-şi urmări visul. Este o mare bucurie că am putut să colaborăm şi sperăm să găsim şi alte pretexte în viitor”, explică Alex Şeremet.

(Credit foto: Rally Cow)

MINI Cooper SE

Noul MINI Cooper SE, produs la uzina mărcii din Oxford (Marea Britanie), a debutat pe piaţă în luna martie 2020. Modelul este susţinut de o baterie cu o capacitate netă de 28,9 kWh şi asigură o autonomie de 235-270 km măsurată conform standardelor WLTP corelată la valori NEDC. Motorul electric oferă 135 kW/184 CP şi 270 Nm, asigurând o acceleraţie 0-100 km/h în numai 7,3 secunde.

Cu o masă la gol de 1.365 de kilograme, modelul cu propulsie pur electrică este mai greu cu doar 145 de kilograme faţă de MINI Cooper S (3 uşi) cu transmisie Steptronic. Bateria este integrată în podeaua noului model, astfel încât spaţiul interior şi pentru bagaje nu este afectat.

Cu un centru de greutate care este mai coborât cu cel puţin 30 de milimetri faţă de MINI Cooper S, distribuţia optimă a maselor ajută noul MINI Cooper SE să obţină un nivel de dinamică în viraje care este unic în segmentul automobilelor mici. Performanţele dinamice sunt susţinute şi de noul sistem ABR pentru controlul patinării roţilor faţă, care debutează astfel la marca MINI. Acest sistem de control al patinării, conceput special pentru livrarea spontană a puterii oferită de motoarele electrice, duce la calităţi superioare de condus în orice condiţii de drum. Pentru răspuns de până la trei ori mai rapid faţă de unul convenţional, o unitate de control specială, amplasată în zona punţii faţă, este dedicată funcţiilor ABR. Acest lucru optimizează perceptibil tracţiunea la demaraj şi stabilitatea la condus atât în modul de generare a energiei la frânare, cât şi la accelerare la ieşirea din virajele strânse.

 

Vitesco Technologies MINI Electric Racing „MIMI” #37

Modelul de bază: MINI Cooper SE

Motor electric sincron

Putere maximă: 135 kW/184 CP

Cuplu maxim: 270 Nm de la 0 rpm

Putere maximă la recuperare: 50 kW

Baterie: Capacitate brută 32,6 kWh/ capacitate netă 28,9 kWh, 12 module în T integrate în podea, producător celule CATL.

 

Modificări (în acest moment):

eliminare scaune, capitonaje, airbaguri;

roll-cage produs de service omologat FRAS;

scaune sport Sparco FIA 2019;

centuri de siguranţă în 6 puncte cu FIA SPARCO (HANS), OMP Suport lateral scaun 380 mm;

jante 17″ Team Dynamics Pro Race (folosite în MINI Challenge);

pneuri Michelin;

alte elemente de siguranţă: stingător de incendiu manual 2 kg RRS FIA;

stingător de incendiu AUTOMAT FIA;

suspensii KW Suspension dedicate MINI Cooper SE, V3, cu reglaj individual compresie şi detentă;

distanţiere de roată pentru mărire ecartament.

BMW Motorrad

Comentarii

©2024 BMW BLOG ROMANIA.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

BMW BLOG ROMANIA aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account