BMW 3.0 CS cu superputeri

Fiecare are viziunea lui despre mașina ideală. Unii consideră că mașina ideală este cea pe care ți-o permiți, alții cred că mașina ideală este aia pe care nu și-o vor permite niciodată, iar câțiva aleg să și-o construiască. Cum vor ei, nu cum cred alții.

BMW E9 este una din variantele ieftine de a intra în lumea clasicelor. Dacă prin vreo 30.000 de euro înțelegem ieftin. Totuși, puține sunt mașinile alea clasice, la banii ăștia, care-ți oferă un pachet dotat cu  stil, performanță și istorie, ambalat și parfumat la fel bine ca un BMW E9. Are o caroserie după care salivezi, o notorietate câștigată în sportul cu motor și este o prezență plăcută oriunde ai alege s-o parchezi.

BMW E9 CS (13)

Joshua Stern este un om care și-a construit un BMW 3.0 CS după niște conduite mai puțin ortodoxe, dar care însumează tot ce și-a dorit de la o mașină. Rezultatul este un BMW 3.0 CS din 1973 cu modificări mai puțin vizibile, dar care-i oferă niște superputeri binevenite. Evidente sunt doar frânele Brembo (împrumutate de la un BMW M3 E46 Competition Pack) și jantele Weds de 16 inch. Suspensiile au fost împrumutate de la un BMW CSL, motorul a fost înlocuit cu unul de BMW M3 E46 (S54) și transmisia cu una de pe un BMW M3 din 2003. Așadar, Joshua are acum un BMW cu un design clasic, dar care oprește, accelerează și ia virajele ca o mașină sport mai modernă. Ceva rău în asta? Ar trebui să fie destul de rapidă având în vedere cei 350 CP, iar sunetul scos de cei șase cilindri în linie sigur este plăcut într-o mașină antifonată după standardele anilor Flower Power.

BMW E9 CS (11)

Interiorul a fost și el restaurat cu ajutorul unor prieteni și a primit și câte ceva în plus. Ceasurile de bord sunt dotate cu GPS, are aer condiționat ascuns frumos în bord, inserții din lemn de nuc italian, scaune de competiție luate de la un CSL îmbrăcate într-un material rezistent la bale – pentru că Stern are un bulldog englez.

BMW E9 CS (9)

Rezultatul este o mașină de care Stern se bucură în fiecare zi fără să-i fie frică că lumea îl va socoti vreun burghez, dar nici un oarecare pasionat de mașini ieșit la pensie. Ar trebui să încercați și voi.

Sursa – Petrolicious

BMW Motorrad

Comentarii

©2021 BMW BLOG ROMANIA.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

BMW BLOG ROMANIA aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account