BMW 3.0 CSL Hommage R vs BMW E9 3.0 CSL – Muzică nouă vs muzică veche

BMW 3.0 CSL Hommage R vs BMW E9 3.0 CSL – Muzică nouă vs muzică veche

Sunteți curioși să aflați cum sună un BMW 3.0 CSL Hommage R în realitate? Și noi.

Suntem curioși să vedem ce are exact sub capotă, suntem curioși dacă va avea cineva de la BMW curaj să trimită mașina asta în producție sau măcar o versiune a conceptului adaptat pentru stradă. Tot ce știm este că Adrian van Hooydonk, șeful de design de la BMW, a spus că BMW 3.0 CSL Hommage R este doar un exerciuțiu de design, în timp ce Karim Habib, omul din spatele formelor conceptului a spus că „ne-ar plăcea să-l ducem la următorul nivel”. S-ar putea să fie doar declarații meninte să creeze o tensiune cu funcții de marketing ori unele care să ascundă adevăratele intenții ale mărcii bavareze.

Știm însă că sub capota conceptului zace un motor cu șase cilindri în line, de trei litri, dotat cu două turbine și cuplat la o transmisie cu opt trepte. Cei de la revista Car spun că mașina ar trebui să dezvolte cam 500 CP între 5.000 și 7.300 rpm și că atinge suta în 3,7 secunde. Și iată cum sună acesta.

Despre mașina care a inspirat conceptul știm însă câte ceva.  BMW-ul E9 3.0 CSL, intitulat Batmobilul, avea sub capotă un șase în linie de trei litri și 206 CP. Cântărea doar 1.165 de kilograme și a fost fabricat între 1973 și 1975 în doar 167 de exemplare. A fost mașina în care Nicky Lauda, Dieter Quester și Hans Joachim-Stuck își băgau în sperieți rivalii din Ford-urile Capri sau din Porsche-urile Carrera. Iată cum sună acesta:

Care dintre ele credeți că sună mai bine? Este bătrânelul mai guraliv decât tinerelul?

 

 

BMW Motorrad

Comentarii

©2019 BMW BLOG ROMANIA.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

BMW BLOG ROMANIA aparține grupului de presă IN MOTION MEDIA.

Conectează-te folosind datele de autentificare

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account