BMW Group lanseaza JobChannel pe Facebook si Twitter
BMW Group continua sa investeasca in social media si lanseaza pagina de cariere JobChannel pe Twitter si Facebook. JobChannel va oferi o cale directa catre oportunitatile de cariera din cadrul BMW, precum si informatii despre ce presupune lucrul in compania BMW.
BMW intentioneaza sa devina o companie mai transparenta si acesta e unul din pasii pe care ii face in directia realizarii acestui scop. Social Media reprezinta mai mult decat un termen la moda, si va servi ca si canal de legatura intre lumea digitala si cea corporatista, permitand potentialilor candidati sa relationeze mai usor cu compania si permitand in acelasi timp celor de la BMW sa identifice potentialele talente.
Paginile au fost lansate incepand cu 1 iulie, iar informatiile publicate sunt disponibile scolarilor, studentilor, absolventilor si profesionistilor din toate domeniile, care pot gasi astfel informatii despre oportunitatile de cariera in cadrul BMW Group si despre cum este sa lucrezi pentru companie.
Functia de cautare de job este integrata direct in Facebook si este conectata si cu aplicatia Twitter. Daca nu exista pozitii disponibile, cei aflati in cautare de job pot allege sa primeasca alerte despre noile pozitii disponibile care indeplinesc criteriile lor. Prin intermediul functiilor de ‘share’ ale retelelor sociale, utilizatorii pot trimite mai departe prietenilor sau colegilor interesati informatiile referitoare la pozitiile disponibile.
Acesta este practic urmatorul pas in cadrul angajamentului BMW Group in directia social media. BMW Group are deja o pagina corporativa, BMW GroupView pe Facebook, precum si pagini BMW, BMW Motorrad si MINI pentru marcile sale.
Va reamintim ca in Romania, BMW Group este prezent pe Twitter si a lansat de curand si pagina oficiala de Facebook.
