BMW Group România: Extinderea automată a garanţiei datorită situaţiei excepţionale a pandemiei până pe 31 mai

Mobilitatea individuală rămâne un serviciu esenţial pentru categoriile profesionale importante, aşa cum sunt medicii, şi este o alternativă mai sigură faţă de transportul în comun. În acest context, cu preocuparea pentru siguranţa clienţilor şi a angajaţilor în prim-plan, BMW Group România dezvoltă o serie de măsuri şi servicii pentru a susţine mobilitatea clienţilor.

Un nou pas în acest sens este extinderea automată gratuită până la 31 mai a tuturor programelor de garanţie şi service (inclusiv Basic Service Inclusive, Service Inclusive sau Repair Inclusive) care ar fi trebuit să expire după 16 martie. Extinderea se va aplica doar perioadei de timp, limitările de kilometri rămân neschimbate în acest caz. Astfel, clienţii au posibilitatea să pregătească ieşirea din garanţie şi să facă noi programări în service pentru verificări ale automobilului sau remedierea unor eventuale probleme.
Programul de preluare şi predare a automobilelor de la/la client, fără contact, iniţiat săptămâna trecută, se bucură de un succes deosebit. Deja au fost oferite 59 de servicii de transport în primele cinci zile, cu o creştere importantă pe final de săptămână, pe măsură ce serviciul este tot mai cunoscut şi apreciat de clienţi. Dacă pentru luni şi marţi se înregistrau 5, respectiv 4 comenzi, numărul a crescut la 14, 20, respectiv 16 pentru zilele de miercuri-vineri.

Comunicarea digitală joacă un rol tot mai important în relaţia cu clienţii. Încă din februarie 2019 a fost lansat devizul de service digital însoţit de explicaţii video personalizate. Este un instrument prin care clientul poate primii explicaţii clare şi poate beneficia de o transparenţă mai mare. Alături de programul de preluare şi predare a automobilelor fără contact, clientul poate beneficia de servicii complete de service fără a mai fi nevoie să se deplaseze personal. Numărul de informaţii livrate prin platformă a crescut constant. În luna februarie a acestui an au fost transmise aproape 3000 de filme, un record pentru reţeaua BMW Group România.

În acelaşi timp, programarea în service a devenit mai simplă prin platforma online, de asemenea lansată anul trecut. Aceasta poate fi accesată din paginile web ale atelierelor de service sau din aplicaţia BMW ConnectedDrive, disponibilă atât pentru Apple, cât şi Android. Din această lună, ca funcţionalitate nouă integrată în aplicaţie, apelarea serviciului de asistenţă Mobile Care comunică automat poziţia maşinii, pentru a facilita interventia sau preluarea maşinii pe platformă, în caz de defecţiune sau accident. Asistenţa rutieră poate fi apelată acum în trei moduri: din meniul Connected Drive al automobilului, din aplicaţia BMW Connected sau prin apelare telefonică.

Clienţii au garantată asistenţă rutieră prin serviciul Mobile Care, valabilă pentru maşinile având maximum 10 ani vechime şi al caror schimb de ulei este efectuat în atelierele BMW/MINI din România, conform indicaţiilor producatorului. Serviciul este valabil inclusiv pentru maşinile second hand importate, fiind activat odată cu efectuarea primului schimb de ulei într-un service BMW/MINI din România.

Asistenţa rutieră este gratuită în caz de defecţiune. Pentru automobilele achiziţionate noi din România, în cazul unui accident, Mobile Care asigură şi tractarea la dealerul preferat – serviciu valabil pe teritoriul României.
Întreaga reţea de dealeri şi service este disponibilă pentru programări. În anumite locaţii din ţară este este posibil ca orele de program să fie reduse, dar toţi partenerii noştri BMW şi MINI pot fi contactaţi telefonic sau on-line.

 

BMW Group
Datorită celor patru mărci ale sale – BMW, MINI, Rolls-Royce şi BMW Motorrad -, BMW Group este liderul mondial al constructorilor premium de automobile şi motociclete şi oferă servicii financiare şi de mobilitate premium. Reţeaua de producţia a BMW Group cuprinde 31 de facilităţi de producţie şi asamblare în 15 ţări; compania are o reţea globală de vânzări în peste 140 de ţări.
În 2019, BMW Group a vândut, la nivel mondial, peste 2.520.000 de automobile şi peste 175.000 de motociclete. În anul fiscal 2019, profitul brut a fost de 7,118 miliarde de euro, iar veniturile au fost de 104,210 miliarde de euro. La 31 decembrie 2018, BMW Group dispunea de o forţă de muncă de 133.778 de angajaţi.
Dintotdeauna, succesul BMW Group s-a bazat pe gândirea pe termen lung şi pe acţiunea responsabilă. Astfel, compania a pus bazele unei dezvoltări durabile în plan ecologic şi social prin lanţul de valori, responsabilitatea vastă a produselor şi un angajament clar pentru conservarea resurselor ca parte integrantă a strategiei sale.

BMW Motorrad

Comentarii

©2024 BMW BLOG ROMANIA.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

BMW BLOG ROMANIA aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account